اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تربت‌حیدریه:

شعار امسال رسالت مسئولان را سنگین‌تر کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: رسالت مسئولان نسبت به گذشته با توجه به شعارمحوری تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی سنگین‌تر شده است.

شعار امسال رسالت مسئولان را سنگین‌تر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت‌حیدریه، حجت‌الاسلام مهدی شریعتی‌تبار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان، کار و سرمایه را فراهم‌کننده توسعه و عمران در مناطق مختلف کشور دانست و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب با دوراندیشی خاص خود همگان را به تلاش برای حمایت از این دو مقوله مهم اقتصادی در کشور دعوت کردند و مردم و مسئولان نیز به خوبی از ایشان حمایت و پیروی خواهند کرد.

وی افزود: توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و عمل به آنها زمینه توفیقات روزافزون برای مردم، دولت و نظام اسلامی را در امسال و آینده فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه رسالت مسئولان نسبت به گذشته سنگین‌تر شده است، یادآور شد: ضرورت جهاد برای غلبه بر تمام مشکلات مفید است و ادامه این روند نتیجه خوبی خواهد داشت، بنابراین همه ما نسبت به این وظیفه خطیر مسئول هستیم چرا که با همت همه‌جانبه می‌توان راه رسیدن به خواسته‌هایمان را نزدیک‌تر کرد.

شریعتی‌تبار گفت: امروزه بیکاری یکی از مشکلات مهم کشور است که باید با تلاش دوچندان مسئولان و اولویت قرار دادن برنامه‌های اشتغال زمینه کاهش و رفع این معضل را فراهم کرد.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول