اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج:

نقش روحانیت در تحقق شعار امسال سرنوشت‌ساز است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خورموج گفت: نقش روحانیت در اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای و تحقق شعار سال جدید مهم، با اهمیت و سرنوشت‌ساز است.

نقش روحانیت در تحقق شعار امسال سرنوشت‌ساز است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح صبح امروز در جلسه طلاب و روحانیون شهرستان دشتی که در مدرسه علمیه سفیران هدایت خورموج تشکیل شد اظهار داشت: امسال برای پنجمین سال متوالی است که نامگذاری سال‌ها در ایران با موضوعات اقتصادی انجام گرفته است نقشه راه امسال به‌ عنوان حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی نیز موضوعی اقتصادی را در دل خود جایی داده است.

 

وی افزود: باید در مصرف کالاهای خارجی پرهیز و از کالای تولید داخلی استفاده کنیم و تولیدکنندگان نیز باید تولیدات خود را با کیفیت بالا در اختیار مردم قرار دهند.

مصلح نقش روحانیت را در اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای و تحقق شعار سال جدید را مهم و با اهمیت توصیف کرد و از روحانیون خواست تا در این زمینه به فعالیت‌های جدی تبلیغی بپردازند.

وی یادآور شد: در سال گذشته اقدام بسیار ارزشمندی در ارتباط با صرفه‌جویی صورت گرفت و آن طرح هدفمندی یارانه بود که موجب بهبود فرهنگ صرفه‌جویی در جامعه شده است.

مصلح خاطر نشان کرد: در کشوری مانند چین که امروزه اقتصاد دنیا را در دست گرفته و حتی تا فتح دروازه‌های اقتصادی اروپا و آمریکا پیش رفته است و مردم هنگام خرید پرتقال یک عدد را می‌خرند ولی متاسفانه در کشور ما مردم به خرید کمتر از یک جعبه پرتقال قانع نیستند.

وی اضافه کرد: از دیگر مسائل مبتلا به فرهنگ مصرف کشور ما عموما" این است که عنوان می‌شود جنس خارجی بهتر از ایرانی است در حالی که بنده به چشم خود در بعضی از گمرکات مشاهده کردم بر چسب خارجی را برای نصب بر روی کالاهای داخلی وارد می‌کنند.

مصلح گفت: شایسته است برای جلوگیری از اشاعه چنین فرهنگ منفی تولیدکنندگان کالاهای با کیفیت را با برند ملی و ایرانی عرضه کنند و تمام رسانه‌ها، مطبوعات و رادیو و تلویزیون به شدت از تبلیغ کالاهای خارجی پرهیز کرده حتی نهادهای مسئول نیز قانون‌های بازدارنده در این زمینه وضع کنند.

سرپرست تبلیغات اسلامی دشتی نیز گفت: در حال حاضر حدود 50 طلبه اعم از بومی، مستقر و هجرت در سطح شهرستان فعالیت می‌کنند.

حجت‌الاسلام سعید توکلیان افزود: این بستر مناسب تبلیغی باید برای تحقق اهداف نظام اسلامی به ویژه اجرایی کردن فرامین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول