اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده منتخب مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی:

انتخاب شعار سال از سوی مقام معظم رهبری هوشمندانه است

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری دوراندیشانه و خردمندانه شعار سال را در راستای حمایت از تولید ملی و سرمایه ایرانی ارائه کردند.

انتخاب شعار سال از سوی مقام معظم رهبری هوشمندانه است

حجت‌الاسلام محمد موسوی سجاسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی ضروری است همه افراد جامعه و مسئولان به وظایف خود در این راستا توجه کنند.

وی با بیان اینکه مسئولان و دست‌اندرکاران باید حمایت‌های لازم را از تولیدکنندگان داخلی داشته باشند افزود: باید مسئولان با در اختیار گذاشتن امکانات لازم در راستای توسعه تولید داخلی تلاش کنند.

نماینده منتخب مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وظیفه قوه مجریه در راستای حمایت از تولید‌کنندگان تصریح کرد: ضروری است در راستای فرهنگ‌سازی در این زمینه تلاش شود.

وی بر لزوم انسداد مرزها برای جلوگیری از ورود کالاهای خارجی و قاچاق کالا تاکید کرد و افزود: اگر در این زمینه اقدامات لازم صورت نگیرد حمایت از تولید‌کنندگان اثربخش نخواهد بود.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه کالاهای خارجی به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب همواره مورد توجه هستند افزود: باید با حمایت‌های لازم از تولیدکنندگان زمینه تولید محصولات داخلی با کیفیت را فراهم کرد.

وی بر ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاری‌های داخلی تاکید کرد و گفت: باید سرمایه‌گذاران را برای سرمایه‌گذاری مطمئن در کشور تشویق کرد.

نماینده منتخب مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حمایت مسئولان از تولیدات داخلی موجب توسعه کشور می‌شود خاطر نشان کرد: باید مسئولان رده‌های مختلف از سرمایه‌گذاران حمایت‌های لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به استانداردسازی کالای ایرانی ادامه داد: موسسه استاندارد کشور باید در این زمینه وارد صحنه شده و از تولید داخلی که استانداردهای لازم را رعایت می‌کنند حمایت کند.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه در حال حاضر حمایت‌های لازم از تولیدکنندگان داخلی نمی‌شود یادآور شد:‌ باید در سالی که با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است برنامه‌ریزی‌های مطلوبتری در این زمینه صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه تولیدکنندگان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند افزود: دولت باید حمایت‌های لازم را از سرمایه ایرانی و تولیدات داخلی داشته و برنامه‌ریزی‌های اصولی‌تری در این زمینه داشته باشد.

نماینده منتخب مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قوه مجریه 70 درصد نوع حمایت‌ها را از تولید‌کنندگان داخلی باید داشته باشد افزود: 20 درصد وظایف برای حمایت از سرمایه‌گذاران برای برخورد با عدم مساعدت‌ها باید از سوی قوه قضائیه پیگیری شود.

وی با بیان اینکه در 30 سال گذشته همواره دروازه‌های کشور به روی ورود کالاهای خارجی باز بوده است افزود: باید در این زمینه با انسداد مرزها و جلوگیری از ورود کالاهای خارجی زمینه توجه به تولید داخلی را بیش از گذشته فراهم کرد.

حجت‌الاسلام موسوی نامگذاری سال جاری را با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی دوراندیشی مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: مقام معظم رهبری دوراندیشانه و خردمندانه این شعار را در راستای حمایت از تولید ملی و سرمایه ایرانی ارائه کردند.

وی بر ضرورت اصلاح قوانین در زمینه حمایت از تولیدکنندگان تاکید کرد و افزود: 10 درصد قوانین در این زمینه نیاز به اصلاح دارد.

نماینده منتخب مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم اگر به کالاهای ایرانی اطمینان لازم را داشته باشند از این محصولات استفاده می‌کنند افزود: توجه به کیفیت کالاهای داخلی موجب استقبال مردم از این کالاها می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مردم همواره نیمه پر لیوان را می‌بینند تصریح کرد: باید زمینه‌های لازم برای خرید کالاهای ایرانی در کشور فراهم شود.

انتهای پیام/خ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول