اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی باقرشهر:

شعار سال رهبری سرلوحه تلاش مردم و مدیران باشد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی باقرشهر با اشاره به نامگذاری سال جاری گفت: سرلوحه تلاش مردم و مدیران باید تحقق شعار سال مقام معظم رهبری باشد.

شعار سال رهبری سرلوحه تلاش مردم و مدیران باشد

پرویز صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران گفت: از آنجایی که می‌دانیم رهبر معظم انقلاب در تعیین شعار سال هدف و معیار خاصی را دنبال می‌کنند، مطمئنا شعار امسال نیز از سوی ایشان کاملا خردمندانه و به منظور تداوم جهاد اقتصادی اعلام شده است.

رئیس شورای اسلامی باقرشهر با اعلام این مطلب یادآور شد: در سال‌های گذشته شاهد بودیم که مقام معظم رهبری شعارهایی را با عنوان اصلاح الگوی مصرف، همت مضاعف و کار مضاعف و جهاد اقتصادی مطرح کردند و اکنون که در چهارمین سال از دهه پیشرفت به سر می‌بریم، ایشان برای تقویت تولیدات داخلی و خودکفایی ملی لازم دانستند تا به ظرفیت‌های بومی و ایرانی بیش از پیش توجه شود، بنابراین بهترین و کامل‌ترین شعار را برای سال جاری اعلام کرده‌اند.

وی در ادامه عنوان کرد: تولید، سرمایه و کار از جمله ضرورت‌های مهم و اساسی در توسعه و پیشرفت هر کشور است و مدیران و دولتمردان باید در این زمینه اهتمام جدی و توجه ویژه‌ای داشته باشند.

صادقی گفت: توسعه کار و تولید ملی ضمن اشتغال‌زایی می‌تواند کشور را در زمینه‌های مختلف خودکفا کرده و در بسیاری از زمینه‌ها از واردات بی‌رویه بی‌نیاز کند.

رئیس شورای اسلامی باقرشهر تاکید کرد: مسئولان کشور باید با برطرف کردن موانع سرمایه‌گذاری در کشور زمینه پیشرفت اقتصادی را فراهم سازند و ملت شریف ایران نیز با تهیه و مصرف تولیدات و محصولات داخلی که به دست توانای جوانان و متخصصان کشور عزیزمان تولید شده است به توسعه صنعت و تجارت کمک کنند.

وی در ادامه به صنعتگران و تولیدکنندگان توصیه کرد: با ارتقای کیفیت محصولات و فرآورده‌های خود ضمن جلب اعتماد عمومی از تضعیف بازار تولید و کار ایرانی جلوگیری کنند که این امر باعث رکود و از بین رفتن دستاوردهای اقتصادی می‌شود.

صادقی به عنوان یک صنعتگر که در عرصه تولید نقش دارد ضمن تاکید بر لزوم ایجاد زیرساخت‌های لازم جهت توزیع کالاهای داخلی و ایجاد و تقویت فرهنگ مصرف تولیدات داخلی در بین شهروندان گفت: مردم ما باید با هدف کمک به صنایع ملی با خرید کالاهای داخلی، تولیدکننده‌ها را حمایت کنند تا بتوانند محصولات ایرانی را به جهان معرفی و عرضه کنند.

رئیس شورای اسلامی باقرشهر در پایان تصریح کرد: عزت و آبادانی ایران اسلامی در گرو عزم و اراده ملت شریف ایران و اعتماد به سرمایه‌های پایان ناپذیرش که همانا جوانان و آینده‌سازانش است، می‌باشد.

انتهای پیام/س10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول