اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

آموزش و پرورش در تحقق شعار سال نقش مرجع را دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: وظیفه آموزش و پرورش در تبیین پیام نوروزی مقام معظم رهبری و تحقق این شعار نقش مرجع را دارد.

آموزش و پرورش در تحقق شعار سال نقش مرجع را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل  اظهار داشت: سال 1390 به دلیل رونمایی از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی یک سال حساس بود که برخی منتهی به نتیجه شده و برخی هم در آینده نتیجه خواهد داد.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران این اداره کل به دلیل کسب رتبه‌‌های برتر استانی و کشوری، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های جدی همکاران و پشتیبانی معاونت های آموزشی و پرورشی توسط سایر معاونت‌های اداره کل، در سال تحصیلی 92-91 رتبه‌های برتر استانی و کشوری بیشتری کسب و جزو استان‌های برتر کشور خواهیم بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به موفقیت‌های برتر کسب شده استانی و کشوری در سال 1390، تصریح کرد: برای ادامه مسیر و حرکت تکمیلی آموزش و پرورش و آغاز رونمایی سند تحول بنیادین در قالب 131 راهکار که برخی در استان‌ها صورت گرفته است و ما هم به نوبه خود در استان خود آغاز کرده‌ایم.

این مسئول در ادامه خواستار جمع‌بندی امور و پیگیری کارها در فرصت اندک باقیمانده از سال تحصیلی شد تا نتیجه مورد نظر کسب شود.

محمودزاده در ادامه با اشاره به تشکیل قطب‌های آموزشی و افزایش مدارس خاص در سطح مناطق و نواحی، اظهار داشت: نگاه ویژه وزارت آموزش و پرورش به حوزه پرورشی و با توجه به گستردگی معاونت پرورشی، به دو معاونت پرورشی و فرهنگی و تربیت بدنی و سلامت تفکیک شده که امور به صورت تخصصی در این حوزه دنبال شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تخصصی کردن و بومی‌سازی نیروهای انسانی و پیگیری پروژه‌های عمرانی را مورد تاکید قرار داد. 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، تجلیل از همکاران بازنشسته آموزش و پرورش اردبیل از دیگر برنامه‌های جلسه بود.  

انتهای پیام/صا10/پ3003 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول