اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان:

شعار سال اقدام ارزشمندی در راستای توسعه کشور است

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان گفت: نامگذاری سال جاری با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اقدام مثبت و ارزشمندی در راستای توسعه کشور محسوب می‌شود.

شعار سال اقدام ارزشمندی در راستای توسعه کشور است

حجت‌الاسلام مهدی بیگ‌محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: نامگذاری سال جاری با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری اقدام مثبت و ارزشمندی در راستای توسعه کشور محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه تا زمانی که به دسترنج ایرانی بها داده نشود وضعیت اقتصادی جامعه بهتر نمی‌شود تصریح کرد: توجه به تولید ملی و قابل رقابت در عرصه‌های بین‌المللی موجب توسعه اقتصادی جامعه می‌شود.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان بر ضرورت توجه به تلاش و کار در کشور تاکید کرد و افزود: اگر به تولیدات داخلی توجه ویژه شود از ورود کالاهای خارجی به کشور جلوگیری شده و وضعیت اقتصادی کشور مطلوبتر می‌شود.

وی با بیان اینکه باید به کار و تلاش هموطنان ارزش بیشتری قائل شد یادآور شد: مردم همواره از تولیدکنندگان داخلی حمایت کرده و اگر تولیدات داخلی با کیفیتی در کشور عرضه شود مردم استقبال مطلوبتری از این تولیدات دارند.

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی توجه به کیفیت کالاهای ایرانی را مهم ارزیابی کرد و گفت: باید تولیدکنندگان داخلی با تولید محصولات باکیفیت زمینه رقابت تولیدات خود را با محصولات خارجی فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه حمایت از تولیدات داخلی موجب توسعه اقتصادی کشور می‌شود افزود: دولت باید در زمینه حمایت و پشتیبانی از تولیدات داخلی، صنعتی و کشاورزی قوی‌تر از گذشته عمل کند.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان ابراز داشت: حمایت دولت از سرمایه‌گذاران با ایجاد امنیت سرمایه‌گذاری، اعطای وام‌های ضروری با سود پایین، ایجاد امکانات و زیرساخت‌های متناسب و مشوق‌های کافی به آنان می‌تواند امر تولید داخلی را رونق و توسعه بخشد.

وی با بیان اینکه دولت باید در حمایت از کار ایرانی که مورد توجه مقام معظم رهبری نیز هست گام‌های مؤثری بردارد تصریح کرد: توجه به منویات مقام معظم رهبری موجب توسعه کشور می‌شود.

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی با بیان اینکه همه افراد جامعه وظیفه سنگینی در این راستا داند افزود: مجلس می‌تواند با قانونگذاری مطلوب هم برای دولت وظیفه مشخصی را تعیین کند و هم اینکه از سرمایه‌گذاران و کارگران حمایت شایسته کند.

وی توجه به تولید کالاهای ایرانی را مهم دانست و گفت: تولید کالاهای با کیفیت موجب رونق کسب و کار شده و زمینه صدور کالاهای با کیفیت ایرانی را بیش از گذشته فراهم می‌کند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول