اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج:

شعار امسال زمینه‌ساز رفع بیکاری در کشور است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خورموج گفت: نامگذاری سال جدید بنام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی زمینه‌ساز رشد اقتصادی و رفع بیکاری در کشور است.

شعار امسال زمینه‌ساز رفع بیکاری در کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح صبح امروز در جمع فرمانده و پرسنل سپاه دشتی اظهار داشت: مسئولان و مردم باید همه توان خود را در راستای حمایت از تولید داخلی بکار بگیرند.

امام جمعه خورموج با بیان اینکه پرونده سپاه پاسداران مملو از عشق و خدمت صادقانه به مردم و نظام است.

مصلح گفت: نقش سپاه در حفظ انقلاب، امنیت ملی و مقابله با جریان‌های برانداز و دفاع از امنیت کشور در کنار نیروهای مسلح نقشی ممتاز و اساسی است.

وی طرح شجره طیبه صالحین را مهم دانست و افزود: طرح صالحین باید طوری انجام شود که پایگاه مقاومت را به یک دانشگاه تبدیل کند و موجب یادگیری برای جوانان باشد.

مصلح ادامه داد: به بخش ساخت و ساز توجه می‌شود ولی آن طوری که باید به بخش فرهنگی توجه نشده است و اگر وعده‌ای وسط مسئولان نسبت به پرداخت هزینه‌ها داده شده باید عملی شود.

امام جمعه خورموج گفت: در سال گذشته اعتباراتی بنا بوده به بخش فرهنگی در شهرستان دشتی اختصاص پیدا کند ولی متاسفانه تاکنون محقق نشده است.

فرمانده سپاه دشتی نیز گفت: از تاریخ 23 اسفند ماه سال 90 تا 12 فروردین ماه 91 حدود 5 هزار نفر از شهرستان دشتی به مناطق عملیاتی جنوب از جمله‌ شلمچه، طلاییه، دوکوهه، فکه، فتح‌المبین، هویزه، دهلاویه، اروندکنار و یادمان مختلف شهدا اعزام شدند.

مراد کاظمی افزود: این کاروان‌ها که متشکل از بسیج دانش‌آموزی و فرهنگی، اداری، محلات، مهندسی، هنرمندان، طلبه، پیشکسوتان و دانشجویان بوده است که به همراه 110 دستگاه اتوبوس به همراه 15 دستگاه مینی‌بوس به مناطق اعزام شده‌اند.

کاظمی یادآور شد: یکی از برنامه مهم سپاه پاسداران در سال جاری اجرای طرح شجره طیبه صالحین در کل حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج سراسر شهرستان دشتی است.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول