اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه علمیه استان زنجان:

تحقق شعار سال نیاز به تلاش همگانی دارد

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه علمیه استان زنجان گفت: مردم و مسئولان باید با وحدت و همدلی در راستای تحقق شعار سال تلاش کنند.

تحقق شعار سال نیاز به تلاش همگانی دارد

حجت‌الاسلام حسن بیات امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه نامگذاری سال جاری اظهار کرد: تحقق شعار سال وظیفه یک ارگان و گروه خاص نبوده و همه ملت ایران و مسئولان باید در راستای تحقق منویات رهبری در این زمینه فعالیت‌های لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه همه افرادی که در یک کشور یا شهر زندگی می‌کنند در راستای رسیدن آن کشور به موفقیت مسئولیت دارند اضافه کرد: تحقق شعار "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" صرفا وظیفه تولیدکننده مسئول و یا مردم نیست، چرا که موفقیت در هر جامعه‌ای نیازمند تلاش همه‌جانبه است.

رئیس حوزه علمیه استان زنجان در ادامه با اشاره به نقش تاثیرگذار ملت در راستای تحقق شعار سال افزود: مردم و شهروندان به منظور ارتقای کیفیت محصولات تولیدی موظف به استفاده از تولیدات داخلی هستند.

وی با اشاره به اینکه استفاده از کالاهای داخلی موجب ایجاد انگیزه در تولیدکننده کالا می‌شود افزود: برای ایجاد این انگیزه مردم کشور نقش تاثیرگذاری دارند.

حجت‌الاسلام بیات در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از وظایف تولیدکنندگان در راستای تحقق شعار سال اضافه کرد: مهم‌ترین وظیفه هر تولیدکننده ایرانی در راستای تحقق شعار سال و عمل به منویات رهبری ارتقای سطح کیفی محصولات تولیدی است.

وی خاطر نشان کرد: کیفیت تولیدات داخلی باید در حد اعلاء ارتقا یافته و به گونه‌ای باشد که مصرف‌کننده راغب به خرید کالای ایرانی باشد.

رئیس حوزه علمیه استان زنجان همچنین با اشاره به اهمیت تولید کالا در داخل کشور افزود: اگر تولید نباشد، کشور توخالی و به بیگانگان وابسته می‌شود.

وی همچنین با اشاره به نقش تاثیرگذار مسئولان کشور در راستای تحقق شعار سال افزود: ایجاد بسترهای مناسب برای فعالیت تولیدکنندگان و حمایت از آنها از وظایف مهم مسئولان در این زمینه است.

حجت‌الاسلام بیات گفت: تحقق شعار سال نیازمند همت، یکدلی و هماهنگی همگانی مردم، مسئولان و تولیدکنندگان است.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول