اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مرکز بهداشت قم صورت گرفت

چاپ و توزیع کتابچه «سلامتی و سفر» در قم

خبرگزاری فارس: مرکز بهداشت استان قم با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اقدام به چاپ و توزیع کتابچه «سلامتی و سفر» در قم کرده است.

چاپ و توزیع کتابچه «سلامتی و سفر» در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم، مرکز بهداشت استان قم با همکاری دانشگاه علوم پزشکی قم، کتابچه «سلامتی و سفر» را در شمارگان 20 هزار جلد طراحی و چاپ کرده است.

این کتابچه که توسط معاونت ارتباطات و آموزش سلامت تهیه و تنظیم شده است شامل بخش‌های مختلفی چون توصیه‌های قبل از سفر، بهداشت فردی در سفر، بهداشت آب آشامیدنی، بهداشت مواد غذایی، اهمیت تغذیه مناسب، پیشگیری از سوانح و حوادث، سلامت کودکان در سفر و پیشگیری از بروز مشکلات عضلانی اسکلتی در سفر است.

از دیگر قسمتهای این کتابچه می‌توان به مسافرت در بارداری، بیماری‌های شایع در سفر، گرمازدگی، سرماخوردگی، بیماری هاری و بیماریهای حرکتی اشاره کرد که توضیحات اجمالی در مورد هر یک از این موارد را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد.

نقشه راهنمای راهها و فهرست شماره تلفن‌های ضروری استان قم از دیگر بخش‌های این کتابچه است که نیازهای ارتباطی زائرین و گردشگران را برطرف خواهد کرد.

این کتابچه توسط انتشارات اندیشه ماندگار، در قطع پالتویی به چاپ رسیده و به صورت رایگان در اختیار مسافران نوروزی استان قم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول