اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل

اولین معاون تربیت‌بدنی و سلامت اردبیل معرفی شد

خبرگزاری فارس: با حکم مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل علیرضا گلشن به عنوان اولین معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل منصوب شد.

اولین معاون تربیت‌بدنی و سلامت اردبیل معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده در مراسم معارفه معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: هدف از ایجاد معاونت تربیت‌بدنی و سلامت در آموزش و پرورش تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی تهذیب، تحصیل و ورزش دانش‌آموزان است.

وی با اشاره به اینکه غنی‌سازی ساعات درس تربیت‌بدنی در مدارس، اجرای طرح‌های تحول بنیادین ازجمله سباح، طناورز، ژیمناستیک از جمله اولویت‌های ما بعد از تشکیل این معاونت است تصریح کرد: پیگیری، توسعه و تکمیل زیرساخت‌های ورزش مدارس از جمله سالن‌های ورزشی و استخرهای شنا، توجه به کیفیت مسابقات ورزشی از سطح مدرسه تا سطح کشوری و گسترش تعاملات و همکاری با سایر ارگان‌ها و نهادها را در دستور کار داریم.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت استان اردبیل در تربیت‌بدنی و ورزش و وجود چهره‌های ورزشی در سطح ملی و جهانی از این استان اشاره کرد و گفت: ما با تقویت مهارت های ورزشی در مدارس می‌توانیم استعدادهای ناب در این حوزه را شناسایی و به جامعه تحویل دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش با اشاره به اینکه تدین و اعتقادات دینی عمیق مردم مهمترین عامل کاهش آسیب‌های اجتماعی در اردبیل است افزود: برنامه‌ریزی عملیاتی با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود در استان باید از اولویت برنامه‌های تربیت‌بدنی آموزش و پرورش در راستای ایجاد نشاط و شادابی همکاران فرهنگی و رشد و سلامتی دانش‌آموزان در مدارس باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در بخشی از حکم مدیر کل آموزش و پرورش به معاون تربیت‌بدنی و سلامت آمده است: امید است با استعانت از خداوند متعال و با عنایت به وصایای حضرت امام (ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و در راستای سیاست‌های دولت خدمتگزار، با مشارکت و همفکری کلیه همکاران متعهد در خدمت به نظام مقدس تعلیم و تربیت، به ویژه در گسترش روابط انسانی و ارتقای جهاد علمی، در راه رشد و شکوفایی، اعتلای کیفی، حفظ و پاسداری از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی منشاء برکات و خدمات شایسته باشید.

علیرضا گلشن که به عنوان اولین معاون تربیت بدنی و سلامت استان معرفی شد دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته تربیت‌بدنی و علوم ورزشی بوده و با 25 سال سابقه خدمت، مسئولیت تربیت بدنی مدارس شهرستان گرمی، کارشناس مسئول تربیت‌بدنی ناحیه یک اردبیل، رییس هیئت دوچرخه‌سواری استان اردبیل، رییس هیئت پیوند اعضا و ورزش بیماران خاص اردبیل و تدریس در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و تربیت معلم استان را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول