اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پارس‌آباد:

تأیید سلامت انتخابات نشان از پاکی مجریان است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: تأیید سلامت و صحت انتخابات از سوی شورای نگهبان نشان روشنی از عملکرد سالم و کم حاشیه مجریان انتخابات در پارس‌آباد و بیله‌سوار است.

تأیید سلامت انتخابات نشان از پاکی مجریان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی کریمی عصر امروز در نشست تجلیل از مجریان و فعالان انتخابات در حوزه انتخابیه پارس‌آباد و بیله‌سوار اظهار کرد: تأیید صحت انتخابات در این حوزه به عنوان اولین حوزه انتخابیه استان اردبیل نشانگر پاکی و سلامت نفس مجریان و شکوه حضور مردم در پشتیبانی از نظام است.

وی با قدردانی مجدد از حضور حماسی مردم شهرستان‌های مرزی پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس نهم تصریح کرد:‌ این حضور اسباب شوکت نظام و نمود روشنی از دینداری و در صحنه بودن مردم است که همه را غافلگیر کرده است.

کریمی با یادآوری این‌که انتخابات 12 اسفند در تاریخ این سرزمین به عنوان یکی از رویدادهای با شکوه، سالم و پاک به ثبت رسیده است، خاطر نشان کرد: حضور آگاهانه مردم در صحنه انتخابات یک دفاع روشن از حقانیت نظام و حفظ دستاوردها در ادامه مسیر انقلاب است.

این مسئول شعور بالای سیاسی و وفاداری ملت به نظام و ولایت فقیه را ارج نهاد و اضافه کرد: شایسته‌ترین تدبیری که منتخب مردم باید در قدردانی از حضور آگاهانه مردم در برنامه‌ریزی‌های خود داشته باشد پیگیری اهداف و خواسته‌هایی است که مردم به جد آرزوی تحقق آن را دارند.

به گزارش فارس، فرماندار پارس‌آباد با یادآوری این‌که حضور 87 درصدی مردم حوزه انتخابیه پارس‌آباد و بیله‌سوار در انتخابات 12 اسفند یک صحنه واقعی از وفاداری مردم به نظام بوده است، ادامه داد: مردم این شهرستان با این حضور لبیک دوباره به ندای مقام معظم رهبری داده و بار دیگر با آرمان‌های امام(ره)، شهدا تجدید بیعت کردند.

وی بیان کرد: در این حوزه انتخابیه با تدارک برنامه‌ها و هدف‌گذاری‌ها سعی کردیم سلامت و روند سالم انتخابات را مد نظر داشته باشیم تا اعتماد و خودباوری مردم نیز بیشتر شود.

کریمی گفت:‌ در حوزه انتخابیه پارس‌آباد و بیله‌سوار در یک شور و حماسه واقعی حجت‌الاسلام حبیب برومند از بین 12 نامزد انتخابات با کسب 43 هزار و 416 رأی از مجموع 121 هزار و 632 رأی مأخوذه حائز اکثریت آرا شده و به عنوان نماینده منتخب مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس نهم حاضر شود.

وی افزود: در این حوزه از انتخابات 232 شعبه اخذ رأی تدارک دیده بودیم که چهار هزار نفر نیز در برگزاری سالم و با شکوه انتخابات مشارکتی حقیقی داشتند.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول