اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجمع خیران سلامت مازندران خبر داد

کمک 11 میلیارد تومانی خیران سلامت در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مجمع خیران سلامت مازندران گفت: خیران سلامت مازندران در سال‌جاری 11 میلیارد تومان به این مجمع کمک کردند.

کمک 11 میلیارد تومانی خیران سلامت در مازندران

فرزاد گوهردهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اشاره به اینکه همه مبلغ تعهد شده سال گذشته خیران سلامت استان جذب شد، در مورد آخرین وضعیت مجمع خیران سلامت در مازندران اظهار داشت: خیران سلامت امسال مبلغ 5 میلیارد تومان از مبلغ تعهد شده سال گذشته را پرداخت کردند و این مبلغ صرف امور اجرایی در ساخت و سازها می‌شود.

وی تصریح کرد: در 10 ماهه امسال نیز مجمع خیران مازندران نیز مبلغ 11 میلیارد تومان برای ساخت و ساز مراکز درمانی اختصاص داند که 4 میلیارد تومان آن در تعهد خیران است و مبلغ 7 میلیارد تومان دیگر نیز جذب شد.

مدیر عامل مجمع خیران سلامت مازندران میزان تعهد خیران سلامت در سال گذشته را حدود 21 میلیارد تومان اعلام و بیان داشت: همه مبلغ تعهد شده خیران سلامت مربوط به سال گذشته جذب شد.

وی در ادامه به ساخت و تجهیز مرکز رادیوتراپی در مرکز استان مازندران اشاره کرد و یادآور شد: این مرکز با هزینه حدود یک میلیارد و 500 میلیون تومان در حال احداث است که روند ساخت و ساز این مرکز با سرعت مناسبی انجام می‌گیرد.

گوهردهی دیگر اقدامات انجام شده مجمع خیران مازندران را ساخت مرکز طبی کودکان سرطانی در کنار بیمارستان بوعلی ساری اعلام و گفت: تاکنون بیش از یک میلیارد تومان برای احداث این مرکز هزینه شد و مشارکت خیران برای احداث این بنا نیز بسیار مناسب است.

مدیرعامل مجمع خیران سلامت مازندران یادآور شد: کمک  خیران برای ساخت و تجهیز مرکز طبی کودکان سرطانی تنها مربوط به استان مازندران نیست و از دیگر نقاط کشور نیز برای ساخت این مجموعه نیز کمک مالی ارسال می‌شود.

وی دیگر پروژه‌های در دست اجرا مجمع خیران مازندران را ساخت بیمارستان در بهشهر و احداث مرکز تحقیقات بیماری‌های عفونی در قائمشهر اعلام و گفت: ساخت چندین پایگاه اروژانس نیز در برنامه کاری این مجمع قرار دارد.

مدیرعامل مجمع خیران سلامت مازندران تعداد خیران سلامت شناسنامه‌دار مازندران را حدود 2 هزار نفر اعلام و گفت: تعداد 800 عضو به صورت ماهانه به شماره حسابی که در اختیارشان قرار دارد کمک‌های نقدی خود را واریز می‌کنند.

وی در پایان گفت: با روند فعلی پرداختی‌ها به حساب مجمع خیران پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال مبلغ 2 میلیارد تومان دیگر به حساب مجمع خیران مازندران پول واریز شود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول