اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به صورت شبانه‌روزی صورت می‌گیرد

خدمات شبانه‌روزی بسیج سلامت به زوار امام رضا(ع)

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: گروه‌های کشیک بسیج سلامت نوروزی به نحوی در سه شیفت ساماندهی شده‌اند که پاسخ‌گوی شهروندان نیشابوری و زائران حضرت امام رضا(ع) در تمام ساعات شبانه‌روز هستند.

خدمات شبانه‌روزی بسیج سلامت به زوار امام رضا(ع)

سیدکاظم فرهمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور، اظهار کرد: با آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی در این شهرستان تمام امکانات بهداشتی و درمانی از 25 اسفندماه جاری تا 15 فروردین‌ماه سال آینده در خدمت مسافران و شهروندان قرار می‌گیرد.

وی افزود: اتوبوس‌های آمبولانسی در محل میدان بسیج نیشابور و سایر پایگاه‌های اورژانس در سطح نقاط شهری و جاده‌های مواصلاتی نیشابور با سایر شهرستا‌ن‌ها آماده خدمت‌رسانی به متقاضیان هستند.

وی خاطرنشان کرد: گروه‌های بهداشت محیط معاونت بهداشتی، کارشناسان اداره غذا و دارو آماده بازدید از مراکز اقامتی و رفاهی و تفریحی و مراکز تهیه و توزیع غذا هستند.

رئیس ستاد بسیج سلامت نوروزی نیشابور، از آمادگی دو غرفه ستاد بسیج سلامت نوروزی در محل میدان بسیج و مرکز اطلاع‌رسانی گردشگری به همراه مراکز کشیک برای اطلاع‌رسانی به مسافران خبر داد.

فرهمند ادامه داد: علاوه‌ بر انتشار نشریه راهنمای سفر با مشارکت سایر ادارات 4 هزار تراکت اطلاع‌رسانی کشیک‌‌های نوروزی به همراه دو بیلبورد در چهارراه انقلاب و مقابل بیمارستان 22 بهمن به شهروندان و مسافران مقوله اطلاع‌رسانی را انجام می‌دهند.

وی یادآور شد: شماره تلفن‌های کشوری 09678 برای اعلام تخلفات بهداشتی و 05513351636 برای اعلام مشکلات روابط عمومی در ستاد بسیج سلامت نوروزی آماده پاسخ‌گویی هستند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول