اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط دانشگاه علوم پزشکی قم صورت گرفت

چاپ و توزیع «راهنمای سلامت استان قم» میان مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: دانشگاه علوم پزشکی قم اقدام به چاپ و توزیع بروشور تمام رنگی «راهنمای سلامت استان قم» در بین مسافران نوروزی کرده است.

چاپ و توزیع «راهنمای سلامت استان قم» میان مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم، دانشگاه علوم پزشکی قم در راستای اطلاع‌رسانی صحیح و مناسب به زائران و مسافران، اقدام به طراحی و چاپ بروشور «راهنمای سلامت استان قم» و توزیع آن در بین گردشگرانی کرده که به استان قم مسافرت کرده‌اند.

این بروشور حاوی مطالب متنوعی چون سلامتی در سفر، بهداشت آب آشامیدنی، معرفی بیماری‌های شایع در سفر و راه‌های جلوگیری از آنها، راهنمای مراجعه به مراکز درمانی شهر قم با توجه به خدمات قابل ارائه در هر مرکز و آدرس و شماره تماس ایستگاه‌های سلامت، داروخانه‌های شبانه‌روزی و آزمایشگاه‌های فعال در ایام نوروز است.

معرفی کامل مرکز اورژانس 115 و نکاتی که طی تماس با این مرکز باید مدنظر هر فرد قرار گیرد از دیگر مطالبی است که در این بروشور به چاپ رسیده است.

مسافران می‌توانند توصیه‌های دارویی مختصر و کاربردی را نیز در این بروشور مطالعه کنند و علاوه بر این، نقشه راهنمای شهر قم به همراه تعیین دقیق مکان مراکز درمانی بر روی آن، از دیگر مطالبی است که در این بروشور وجود دارد.

یکی دیگر از بخش های بروشور راهنمای سلامت استان قم، مسابقه پیامکی است که اشخاص می‌توانند پاسخ صحیح سوال مطرح شده را به شماره 30006207 ارسال کرده و یکی از برندگان مسابقه طرح نوروزی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم باشند.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول