اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردخون:

فساد اخیر ناشی از بی‌توجهی به فرمایشات رهبری بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردخون گفت: فساد اخیر بانکی به دلیل بی‌اعتنایی به فرمایشات مقام معظم رهبری در 10 سال گذشته بود.

فساد اخیر ناشی از بی‌توجهی به فرمایشات رهبری بود
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام سیدحسین رکنی حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بردخون اظهار داشت: عدالت بحثی فراگیر و دامنه داراست که در همه عرصه‌ها وجود دارد که تقسیم منابع کشور و بیت المال برای همه مردم محروم و برخوردار را شامل می‌شود تا به طور یکسان از امکانات و فرصت‌ها بهره ببرند.
امام جمعه بردخون با اشاره به زندگی حضرت امام علی(ع)گفت: زندگی امام علی(ع)برای همه دولتمردان باید اسوه و الگو باشد زیرا آن حضرت می‌توانست در بهترین وضعیت زندگی کند اما برای همراهی و همدردی با مردم هرگز این کار را نکرد و در ساده‌ترین روش زندگی کرد.
رکنی حسینی افزود: مسئولان کشور باید در حد متوسطی باشند و اینگونه نشود که عده‌ای ندانند با پول‌های بادآورده چه کنند و برخی نان شب نداشته باشند و انتظار است که مسئولان درد آشنا باشند و مشکل نیازمندان را درک و برای رفع آن تلاش کنند.
وی ادامه داد: وقتی گرفتاری به اداره‌ای مراجعه می‌کند و او را به این طرف و آن طرف حواله می‌دهند و افراد را خوار و حقیر می‌کنند هیچ انسان با وجدانی آرامش ندارد پس نیاز است در گزینش‌ها و انتخاب‌ها دقت شود و افرادی به کار گمارده شوند که برای نظام و مردم ارزش بگذارند و هرگونه بدبینی که در اثر کم کاری و ضعف مسئولان ایجاد می‌شود خیانتی بزرگ به انقلاب است.
خطیب جمعه بردخون خاطرنشان کرد: در دوران انقلاب اسلامی کارهای ارزشمندی صورت گرفته که اگر تنها آموزش و پرورش را در نظر بگیریم قبل از انقلاب در بردخون هیچ معلم بومی نداشتیم و اکنون بیش از 300 معلم مشغول خدمت هستند و دانشجویان در رشته‌ها و مقاطع بالا تحصیل می‌کنند.
رکنی حسینی گفت: ولی باز می‌گویم نباید گذاشت برخی در رأس کارها قرار بگیرند که با حیثیت مردم و نظام بازی می‌کنند.
رکنی حسینی با تبریک سالروز میلاد حضرت امام رضا(ع)با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در هفته گذشته گفت: بحث انتفاضه  فلسطین باید به تشکیل کشوری در سرزمین فلسطین بیانجامد و هیچ بخشی از آن جدا نشود و با همه پرسی از ساکنین، حق این مردم را رعایت کنند.
امام جمعه بردخون اضافه کرد: فساد اخیر بانکی به دلیل بی‌اعتنایی به فرمایشات مقام معظم رهبری در 10 سال گذشته بود و الحمدالله مسئولان سه قوه در برابر این حادثه موضع گیری خوبی داشتند و دشمن نمی‌تواند با هیاهو در رسیدگی به این پرونده اخلال ایجاد کند و به مقاصد شیطانی خود برسد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول