اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه:

فصل‌الخطاب فرمایشات رهبری است‌

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: سپاه پرچم‌دار و حامی هیچ حزب و گروهی نیست و فصل‌الخطاب برای سپاه فرمایشات مقام معظم رهبری است.

فصل‌الخطاب فرمایشات رهبری است‌
حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به استقلال سپاه اظهار کرد: سپاه یک نهاد مستقل و ثابت است و پرچم‌دار و تابع هیچ حزب و گروهی نیست.
وی در ادامه با اشاره به رشادت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس افزود: سپاه یک نهاد در خدمت نظام و رهبری است و تلاش خود را از پاسداری از نظام و رهبری می‌کند.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه پرچمداری از احزاب و گروه‌های سیاسی، کار سپاه نیست، گفت: پس از رحلت حضرت امام خمینی(ره)، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تنها به دنبال رهبری قدم برداشته و خواهد برداشت.
وی با بیان اینکه سپاه توانسته است نقش بسزایی در زنده نگاه داشتن گفتمان امام خمینی(ره) ایفا کند، تصریح کرد: فصل‌الخطاب برای سپاه فرمایشات رهبری و دستورات مراجع است، نه سخنان حزبی و گروهی موجود در سطح کشور.
‌سعیدی با اشاره به جریان اصولگرایی افزود: اصولگرایی جریانی است که به‌ دنبال گفتمان امام خمینی(ره) و رهبری معظم است، یعنی از همان گفتمان نبوی ـ علوی تبعیت می‌کند.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه در پایان با اشاره به ناکارآمدی دولت اصلاحات، اعلام کرد: مردم با شناسایی ذات این جریان تصمیم به تغییر سیستم مدیریتی کشور گرفتند و با رای دادن به اصولگرایان در انتخابات شوراها و قدم بعدی در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری، سیستم مدیریتی کشور را از اصلاح‌طلبان اخذ و به اصولگرایان سپردند.
انتهای پیام،/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول