اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد:

مردم در انتخابات فرمایشات رهبری را مدنظر قرار دهند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بجنورد گفت: برای انتخابات مجلس نهم باید مردم و گروه‌های سیاسی فرمایشات روشنگرانه مقام معظم رهبری را مدنظر قرار دهند.

مردم در انتخابات فرمایشات رهبری را مدنظر قرار دهند
آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اینکه توصیه‌های مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات باید نصب العین همه قرار بگیرد، اظهار داشت: برگزاری انتخابات سالم جلوه کاملی از مردمی بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
امام جمعه بجنورد افزود: برگزاری 29 دوره انتخابات آزاد و رقابتی در ایران از پیروزی انقلاب تاکنون مبین دلبستگی مردم به نظام و توجه به رأی مردم است.
وی اظهار داشت: نظام سلطه همواره تلاش می‌کند با تبلیغات وسیع ایران را دشمن دموکراسی‌خواهی نشان دهد اما برگزاری پرشور انتخابات همواره این توطئه‌ها را خنثی کرده است.
عضو مجلس خبرگان رهبری ایجاد دلگرمی و امیدواری در جامعه را مقابله با تبلیغات مسموم و شیطنت‌های دشمنان علیه جمهوری‌ اسلامی برشمرد و گفت: مردم باید اطمینان داشته باشند که آرای آنها به عنوان یک امانت مهم و سرمایه‌گذاری بزرگ، توسط مسئولان نظام حفظ و صیانت خواهد شد.
امام جمعه بجنورد توفیقات متعدد جمهوری اسلامی در برگزاری انتخابات متعدد، سالم و پرشور را برشمرد و خاطرنشان کرد: مردم ‌ایران نیز با احساس وظیفه و ادای دین، و حضور گسترده و همه‌جانبه‌ خود در انتخابات گذشته حافظ و نگهبان ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده‌اند و در آینده نیز این حرکت‌ها حفظ خواهد شد.
انتهای پیام/و30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول