اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده معاونت رسانه مجازی سازمان صدا و سیما در قم:

نقشه راه در فرمایشات رهبری تعیین می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده معاونت رسانه مجازی سازمان صدا و سیما در قم گفت: نقشه راه در فرمایشات رهبری تعیین خواهد شد و آن را در فضای سایبری گسترش می‌دهیم.

نقشه راه در فرمایشات رهبری تعیین می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم،‌ حسین طائب ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نخستین نماینده معاونت رسانه‌های مجازی سازمان صدا و سیما در قم که در ساختمان سروش رسانه برگزار شد، با اشاره به اهداف راه‌اندازی نماینده معاونت رسانه مجازی معاونت صدا و سیما اظهار داشت: مبارزه با جنگ نرم دشمن مهم‌ترین هدف برای راه‌اندازی این نهاد بوده و تولید محتوا برای فضای سایبر به عنوان اصل محتوا قرار مدنظر گرفته است.
وی با اشاره به فعالیت‌های معاونت فضای مجازی در ایران گفت: این معاونت به استقبال در زمینه تولید محتوا در هر بخشی از کشور می‌پردازد.
نماینده معاونت رسانه مجازی سازمان صدا و سیما در قم خاطرنشان کرد: استان قم دارای رویکرد سیاسی و مذهبی است و در این فضاهای سیاسی و مذهبی بیشتر می‌توانیم در این استان به فعالیت بپردازیم.
وی افزود: از افرادی که می‌توانند در فضای سایبری به تولید محتوا بپردازند، در فضاهای مختلف آموزشی، فرهنگی و هنری استفاده می‌شود و اکنون به نهضت آپلود نیاز داریم و لازم است اطلاعات در فضای سایبر برای نشر قرار گیرد.
طائب ادامه داد: انتشار محتوا برای گسترش فرهنگ غنی اسلامی موثر بوده تا در برابر هجمه‌هایی که در برابر انقلاب و کشور قرار دارد به مقابله بپردازیم و پیام‌های انقلاب را گسترش دهیم.
وی با اشاره به فعالیت‌های این نمایندگی در بحث تولید محتوا اذعان کرد: معرفی رهبری و عظمت این جایگاه یکی از محورهای مهم فعالیت در این نمایندگی بوده و این امر در انتشار انقلاب موثر بوده و کمک می‌کند تا عظمت ولایت فقیه به دنیا فهمانده شود.
نماینده معاونت رسانه مجازی سازمان صدا و سیما در قم ابراز داشت: معرفی ایران آباد و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی از دیگر بخش‌های انتشار محتوا در این نمایندگی بوده تا دنیا بیشتر با دستاوردهای کشور آشنا شود.
وی خاطرنشان کرد: در نظر داریم قالب اسلامی را با قرار دادن محتوا در فضای سایبری نشان داده و ایران اسلامی را در دنیا معرفی کنیم.
طائب با اشاره نشان دادن جلوه‌های منفی و ضعف‌های اپوزیسیون خارج از کشور گفت: در نظر داریم این جلوه‌ها به عموم مردم معرفی شود.
وی خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی از دیگر محورهای فعالیت بوده تا مردم کشورهای اسلامی بتوانند با استفاده از این تولید محتوا به مدیریت نظام‌های خود بپردازند.
نماینده معاونت رسانه مجازی سازمان صدا و سیما در قم ادامه داد: فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه‌های مختلف باید ارائه شود و به صورت فنی و استراتژیک این فرمایشات بررسی و از نظر محتوایی دسته‌بندی شود بنابراین برای تحقق این هدف نقشه راه را در فرمایشات رهبری تعیین کرده و در فضای سایبر گسترش خواهیم داد.
وی بحث آخرالزمان را از دیگر مسائل مورد تاکید در گردآوری و تولید محتواها ذکر کرد و افزود: اکنون در تولیدات رسانه‌ای مشاهده می‌شود که در زمینه آخرالزمان فعالیت‌های فراوانی صورت گرفته است و در این نمایندگی به مدیریت مبحث آخرالزمان می‌پردازیم.
طائب خاطرنشان کرد: ادیان و فرق نوظهور از دیگر مباحث و فعالیت‌های این نمایندگی بوده و به تولیدات فنی در این حوزه در فضای سایبری خواهیم پرداخت.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول