اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناوه:

فرمایشات رهبری راهگشای ما در برگزاری انتخابات است

خبرگزاری فارس: فرماندار گناوه گفت: فرمایشات و بیانات مقام معظم رهبری در زمان‌های مختلف همچون چراغ راهنما، راهگشای ما در انتخابات است.

فرمایشات رهبری راهگشای ما در برگزاری انتخابات است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد جعفری‌نسب صبح امروز در نشست با اعضای ستاد انتخابات گناوه با اشاره به آمادگی کامل ستاد انتخابات شهرستان گناوه برای برگزاری انتخابات سالم و با نشاط اظهار داشت: رای مردم امانتی است که همه موظفند از این امانت حفاظت و صیانت کنند.
جعفری‌نسب با بیان اینکه باید انتخابات را برای خدا بدانیم، افزود: فرمایشات و بیانات مقام معظم رهبری در زمان‌های مختلف همچون چراغ راهنما، راهگشای ما در انتخابات است.
جعفری‌نسب تصریح کرد: باید برای برگزاری این انتخابات به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که این انتخابات امنیت ملی را افزایش دهد و در نهایت تبدیل به اقتدار ملی شود.
وی در ادامه با بیان اینکه هیچ مسئولی حاضر نیست به خاطر منافع دنیوی، آخرت خود را بفروشد، افزود: رای مردم یعنی حق‌الناس و عاقبت آن به مردم و خود شخص برمی‌گردد و باید خیلی مواظبت کنیم که دچار خطا نشویم.
جعفری‌نسب با اعلام اینکه 70 شعبه اخذ رای در شهرستان گناوه وجود دارد، گفت تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات آماده شده است.
وی با تاکید بر ایجاد بصیرت و روشنگری در شناختن نقش نمایندگان مجلس شورای اسلامی در میان اذهان عمومی خاطرنشان کرد: مسئولان و دست‌اندرکاران امر انتخابات موظف به روشنگری و بصیرت‌بخشی همگانی برای انتخاب افراد شایسته و انقلابی هستند و با توجه به اهمیت این بحث، شرکت در انتخابات یک وظیفه دینی و اجتماعی محسوب می‌شود.
فرماندار گناوه گفت: همواره در تمام شرایط حتی در زمان جنگ هم انتخابات به نحو مطلوب انجام گرفت و مردم با حضور خود آینده مملکت‌شان را ترسیم کردند و سرنوشت امروزی ایران که در دنیا دارای عزت و اقتدار است را رقم زدند.
وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم در بحث انتخابات تقویت نشاط عمومی را ارتقا بخشیم و در عین رعایت قانون، اخلاق و تقوای سیاسی، با هوشیاری هجمه‌های روانی دشمنان را خنثی کنیم و در این رابطه رسانه‌ها، گروه‌های سیاسی و مسئولان وظیفه سنگینی دارند.
جعفری‌نسب بیان کرد: وظیفه ما صیانت از رای مردم، اجرای قانون و تلاش برای حضور حداکثری است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول