اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

فرمایشات ‌هدایتگرایانه مقام معظم رهبری ‌به صورت یک مجموعه‌ تهیه شود‌

خبرگزاری فارس: خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: کلام هدایت‌گرایانه مقام معظم رهبری در تمام جریان‌ها و رخدادها باید به صورت یک مجموعه کامل از عبرت‌ها و درس‌های آموختنی تهیه شود.

فرمایشات ‌هدایتگرایانه مقام معظم رهبری ‌به صورت یک مجموعه‌ تهیه شود‌
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحسین صابری عصر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه بصیرت در محل کتابخانه مرکزی اردبیل اظهار داشت: حوادث سه دهه گذشته انقلاب نشان می‌دهد که تمام جریان‌های انحرافی اعم از منافقان و فتنه‌گران در ترفند و هجمه‌های خود علیه ملت مسلمان ایران به نتیجه نرسیده است و امروز تنها نام زشت و نکوهیده‌ای از آنها باقی ‌مانده است.
وی استواری انقلاب اسلامی را در سایه تبعیت از ولایت فقیه و داشتن بصیرت مبتنی بر اندیشه اسلامی و دینی اعلام کرد و افزود: دشمن‌شناسی ملت ما یکی از عجایب روزگار است به طوری که ملت ما در صحنه‌های مختلف با شناخت ترفندهای دشمن به گونه‌ای اقدام کردند که آنها به سرعت زمین‌گیر شده و حتی قادر به حرکتی علیه ملت و نظام ما نبودند.
صابری تصریح کرد:‌ در سه دهه گذشته به تناوب و مکرر فتنه‌هایی علیه نظام اسلامی رخ داده است که آخرین آن مربوط به فتنه سبز اموی سال 88 بود که ملت بزرگ و با بصیرت ایران طومار فتنه‌گران را با راهپیمایی عظیم و به یادماندنی 9 دی ماه در هم پیچید و اجازه نداد آنها به ادامه فتنه‌گری خود بپردازند.
به گزارش فارس، استاندار اردبیل خاطر نشان کرد: ‌مردم ما باید از طریق فعالیت‌های فرهنگی و هنری متعالی بیشتر و بهتر با ابعاد تحرکات دشمن اعم از فتنه و دیگر جریان‌های گمراه‌کننده آشنا شده و بیش از گذشته با هوشیاری و ذکاوت مثال‌زدنی حرکت‌های آنها را رصد کرده و خنثی کنند.
وی عظمت ملت ایران را در تبعیت بی‌چون و چرا از مقام معظم رهبری یادآور شد و اضافه کرد:‌ کلام هدایت‌گرایانه مقام معظم رهبری در تمام جریان‌ها و رخدادها باید به صورت یک مجموعه کامل از عبرت‌ها و درس‌های آموختنی تهیه شود تا جوانان ما با مطالعه آن راه صحیح و حقیقی را از راه غبارآلود تشخیص داده تا مبادا در گرداب مسایل و مشکلات و انحرافات سردرگم شوند.
صابری با قدردانی از مؤسسه طلایه‌داران نور علوی در برگزاری چنین نمایشگاه با محتوای غنی و ارزشی ادامه داد: برپایی چنین نمایشگاه‌هایی را در شهرهای مختلف به تشکل‌های مردم نهاد و مسئولان توصیه می‌کنیم چرا که امروز مناطق مرزی و محروم ما بیش از هر زمان دیگر باید به سلاح ایمان، اعتقاد و شجاعت مجهز شوند.
این مقام مسئول گفت: اگر جوانان ما امروز حرکت‌ها و ترفندهای دشمن را در قالب گروه‌های مختلف انحرافی نظیر فرقه وهابیت،‌ بهایت، حجتیه و... شناسایی کنند و با حرکت آنها آشنا شوند، بهتر می‌توانند راه حق و حقیقت را از راه انحراف و کج‌روی تشخیص داده و بهترین مسیر را برگزینند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول