اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان‌وبلوچستان:

فرمایشات رهبری کلید سلامت انتخابات است

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری به عنوان کلید سالم نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی محسوب می‌شود.

فرمایشات رهبری کلید سلامت انتخابات است
به گزارش خبرگزاری فارس از ایرانشهر، علی‌محمد آزاد ظهر امروز در دومین همایش خورشید ولایت در ایرانشهر اظهار داشت: پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی بر سه اصل رهبری داهیانه امام خمینی (ره) در گذشته و آیت‌الله خامنه‌ای در حال موجب شده بر بسیاری از مشکلات فائق آئیم.
وی افزود: استفاده از دستورات اسلامی و عمل به قرآن نیز دومین عامل تداوم انقلاب اسلامی بوده و حضور مردم در کنار مسئولان با توجه به سختی‌ها و مشکلات فراوان، سومین عامل پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.
استاندار سیستان و بلوچستان اصل رهبری را در انقلاب بسیار مؤثر دانست و بیان داشت: علی‌رغم توطئه‌ها و ترفندهای رنگارنگ دشمنان اسلام و انقلاب با تدابیر مقام معظم رهبری بر همه آنها چیره شده که فتنه 88 آخرین فتنه عمیقی بود که با کمترین هزینه توسط مدیریت داهیانه رهبری معظم خنثی شد.
آزاد به انتخابات مجلس اشاره کرد و گفت: برای اینکه با ترفندها و توطئه‌های دشمنان در روند برگزاری انتخابات خللی ایجاد نشود باید خوب چشم‌هایمان را باز کنیم، کاندیداها هم به شعارها و مطالبی که ادا می‌کنند توجه و دقت کافی و وافی را داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: انتخابات پر شور و حداکثری، پاسخ قاطع ملت ایران به دشمنان اسلام و انقلاب است.
استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ما در منطقه‌ای قرار داریم که دشمنان پشت مرزها صف کشیده‌اند و توطئه‌های مختلفی را برای شیعه و سنی برنامه‌ریزی می‌کنند لذا باید هوشیارتر و بیدارتر از هر زمان مراقب آنها بوده و اجازه ندهیم در مسائل داخلی استانمان دخالت کنند و تفرقه بیاندازند.
آزاد تصریح کرد: به یاری خداوند استان سیستان و بلوچستان در وضعیت مطلوبی از نظر زیرساخت‌های توسعه‌ای و پیشرفت قرار دارد و بسیاری از این زیرساخت‌ها در حال انجام است.
وی ادامه داد: وجود دانشگاه‌های متعدد در استان سیستان و بلوچستان یک امتیاز برتر به شمار می‌رود.
استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کرد: دولت خدمتگزار تمام توان خود را برای خدمت به مردم این مناطق از کشور به‌کار برده است.
آزاد افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری کلید سالم انتخابات پیش روی مجلس خواهد بود.
وی گفت: در دور سوم سفر ریاست جمهوری به استان قرار بود در بحث فرهنگی 250 میلیارد تومان اختصاص یابد که تاکنون 52 میلیارد تومان آن در جلسه شورای هماهنگی استان بین دستگاه‌های مربوطه توزیع شده است.
استاندار سیستان و بلوچستان افزود: تمام تلاش ما بر این است تا چنین همایش‌هایی را هر ساله و به صورت ملی در سطح استان برگزار کنیم.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول