اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اشنویه:

فرمایشات رهبری الگوی اخلاق انتخاباتی باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار اشنویه گفت: منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب در زمینه انتخابات مجلس نهم باید به عنوان منشور اساسی الگوی اخلاق انتخاباتی نامزدها باشد.

فرمایشات رهبری الگوی اخلاق انتخاباتی باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از اشنویه، محمدعلی حسین‌زاده شامگاه امروز در نشست اعضای شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: ‌همکاری نامزدهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با مسئولین برگزاری انتخابات می‌تواند زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند را فراهم کند.

وی از نامزدهای انتخاباتی خواست تا با رعایت قانون و اخلاق انتخاباتی زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را فراهم آورند.

این مسئول اضافه کرد: همه عوامل انتخابات اعم از هیئت‌های اجرایی و نظارت باید اخلاق انتخاباتی را در همه شرایط رعایت کنند.

وی بر ضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی نامزدهای نمایندگی مجلس تاکید کرد و اظهار داشت: نامزدها نباید با موضع‌گیری سبب تضییع حق دیگران شوند.

حسین‌زاده با اشاره به اینکه حضور مدیران در ستادهای انتخاباتی و حضور در محافل انتخاباتی له یا علیه کسی ممنوع است، گفت: با افراد خاطی به شدت برخورد می‌شود.

به گفته این مسئول حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بار دیگر بدخواهان نظام را در رسیدن به اهداف شومشان مایوس می‌کند.

وی به ترفندهای شوم دشمنان نظام اسلامی اشاره و تصریح کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و قانونی در اشنویه فراهم شده است.

حسین‌زاده گفت: این دوره از انتخابات با توجه به اعمال تحریم‌های گوناگون از سوی دشمنان و بیداری اسلامی در منطقه از اهمیت خاصی برخوردار است و ضرورت دارد که با انتخاب اصلح، افرادی شایسته به مجلس راه یابند.

وی خاطرنشان کرد: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به مثابه میثاق همگانی و پیمان ملی است که حوزه عمومی و عدالت و قانون را نیز تا حد زیادی، شفاف و روشن کرده ‌است به گونه‌ای که کسی دلیلی بر تخلف و بداخلاقی انتخاباتی و عبور از خطوط قرمز اخلاق را ندارد.

این مسئول تصریح کرد: در جامعه اسلامی انتخابات باید نمادی از اخلاق اسلامی باشد و کاندیداها باید به ارزش‌های دینی و مذهبی مردم توجه کنند و از آنها برای رسیدن به اهداف خود مایه نگذارند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول