اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سمنان:

فرمایشات رهبری فصل‌الخطاب است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران ناحیه سمنان گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری در تمام مسائل فصل الخطاب است.

فرمایشات رهبری فصل‌الخطاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‌نقی همتی پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان پایگاه مهدیه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب محور علم، تفکر و دانش را مشخص کرده‌اند و همه باید در این خطوط حرکت کنند.
وی با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی ایران بر محور رهبری است، بیان کرد: تاریخ اسلام نشان می‌دهد که هر زمان ولایت فقیه را رها کردیم، با شکست مواجه شدیم.
فرمانده سپاه ناحیه سمنان با اشاره به اینکه امروز دشمن به دنبال منحرف کردن افراد و افکار است، تصریح کرد: جدایی از روحانیت ولایت‌پذیر و ولایت‌مدار باعث خسران می‌شود و کانون تفکر بسیج در تاریخ اسلام ولایت فقیه است.
وی ضمن ذکر یاد و نام شهیدان خالصی، اخلاقی و نوروزی افزود: در قاطعیت، اقتدار عمل، ایثار و شجاعت در بین رزمندگان هم عصر، کسی مانند آنها نبود و آنها فرماندهانی موفق بودند که خود پیشاپیش نیروهایشان حرکت می‌کردند.
همتی با بیان اینکه در زمان جنگ تفکر بسیجی حاکم بود، افزود: در یادواره‌های شهدا باید به بیان اخلاص، لیاقت و اقتدار شهدا پرداخته شود.
همچنین در دیدار با خانواده شهید کارایی عنوان شد که پیروی از ولایت فقیه سدی محکم در برابر هجوم دشمنان نظام است.
عفت دیابی فرمانده بسیج حضرت خدیجه (س) در دیدار با خانواده شهید احمد کارایی تصریح کرد: در مدت 33 سالی که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، دشمنان برای براندازی انقلاب اسلامی کارهای زیادی انجام داده‌اند که همه‌ اقدامات آنها با لطف خداوند و حضور در صحنه مردم، شکست خورده است.
وی با بیان اینکه دشمنان خارجی زمانی که نتوانستند از طرق مختلف به اهداف خود برسند، به کمک منافقان کوردل ترور مؤثران را سرلوحه‌ کار خود قرار دادند، تصریح کرد: منافقان از همان سال‌های نخست پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون اقدام به ترور بسیاری از شخصیت‌های انقلابی کرده‌اند.
فرمانده بسیج حضرت خدیجه (س) بیان کرد: نفاق و ترور در حربه منافقان و دشمنان انقلاب اسلامی برای براندازی این انقلاب بوده و با توجه به شرایط کنونی جهان و کشور، وظیفه همگی ما آن است که با توکل به پروردگار، ائمه معصومین(ع)، استمداد از شهدا، با پیروی از رهبری معظم انقلاب، در مقابل دشمنان و منافقان ایستادگی کنیم.
در این دیدار صمیمی، مادر شهید احمد کارایی نیز اضافه کرد: فرزندم هم‏زمان با آغاز جنگ تحمیلی به عنوان بسیجی به جبهه‌های حق علیه باطل شتافت و در 28 آبان 62 در منطقه غرب کشور به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
جلیله گچ‏پزیان افزود: پس از شهادت وی، مدت 18 سال جنازه‌اش در محل شهادتش باقی‏مانده بود و سرانجام تابستان سال 79 گروه تفحص شهدا، جنازه‌ این شهید را به سمنان برگرداند.
وی در ادامه گفت: مهم‌ترین ویژگی‌ احمد عشق و علاقه وی به حضرت امام (ره) ‌و انقلاب بود و فردی بسیار باگذشت و دلیر و نترس و دغدغه اصلی‌اش دفاع از ولایت و انقلاب بود و همه را به پیروی از ولایت و حرکت پشت سر رهبری سفارش می‌کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول