اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دهدشت:

ملاک عمل در انتخابات فرمایشات رهبری باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه دهدشت گفت: برای اینکه راه را در انتخابات به خطا نرویم، لازم است ملاک ما در این عرصه فرمایشات رهبری باشد.

ملاک عمل در انتخابات فرمایشات رهبری باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دهدشت با دعوت به تقوای الهی و دوری از گناهان اظهار کرد: انسان کور حقیقی کسی است که تقوا ندارد و روح او متوجه لهو و لعب است.
امام جمعه دهدشت افزود: کسی که تقوا ندارد هم در دنیا و هم در آخرت نابینا است.
حسینی با اشاره به این‌که نعمت‌های خداوند امانت‌های الهی هستند، خاطرنشان کرد: بالاترین حجت‌ها و آیات خداوند ائمه اطهار هستند و کسانی که آن‌ها را فراموش کرده‌اند و به دنبال انسان‌های فاسد رفته‌اند و از حق روی برگردانده و راه اصلی را فراموش کرده‌اند دچار عذاب طولانی دنیا و آخرت خواهند شد.
خطیب جمعه دهدشت در بخش دیگری از سخنان خود گفت: انسان هر کس که باشد و در هر جایگاهی که قرار گرفته باشد این دنیا را دور یا زود ترک خواهد کرد و کسی سربلند خواهد شد که در برابر ظلم از خود ایستادگی و مقاومت نشان دهد.
حسینی خاطرنشان کرد: وظیفه ما در برابر تحریم‌های دشمنان مقاومت، تکیه بر خدا و تلاش برای تعالی کشور است.
وی با اشاره به اینکه دوستی با آمریکا و استکبار منجر به حل مشکلات و پیشرفت نمی‌شود، بیان داشت: کشور‌هایی که در مقابل تحریم‌ها تسلیم شده‌اند ذلیل‌ترین کشورها هستند.
امام جمعه دهدشت در جواب کسانی که می‌گویند طوری باید عمل کنیم تا تحریم نشویم، گفت: مگر ما جز آزادی و استقلال چیز دیگری می‌خواهیم، دشمن استقلال و پیشرفت ما را نمی‌خواهد و ما نمی‌توانیم از این خواست به حق خود کوتاه بیاییم.
حسینی به سفر ریاست جمهوری به آمریکای لاتین اشاره کرد و گفت: این سفرها نشان داد که تحریم‌ها و سیاست‌های غرب برای منزوی کردن ما بی‌تاثیر است.
خطیب جمعه دهدشت با تسلیت شهادت دانشمند جوان کشور بیان کرد: این ترورها نشان‌دهنده شکوفایی علمی کشور است و استکبار وقتی پیشرفت و رشد علمی دانشمندان ما را می‌بیند سعی در حذف فیزیکی آنها دارد.
وی افزود: دشمنان بدانند با این ترورها راه به جایی نمی‌برند چراکه اراده ملت بر این است که به قله‌های رفیع پیشرفت برسیم.
امام جمعه دهدشت از دستگاه‌های امنیتی خواست مقتدرتر عمل کنند تا به آسانی این کارها در کشور انجام نگیرد.
حسینی بیان کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات ملاک عمل ما باید حرف‌ها و رهنمودهای رهبری باشد تا دچار خطا نشویم.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول