اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر:

فرهنگ‌سازی در تقویت تولید ملی ضروری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر با بیان اینکه فرهنگ‌سازی در تقویت تولید ملی ضروری است گفت: برخی تولیدکنندگان داخلی دچار خودباختگی شده‌اند و با مارک خارجی کالاهای خود را می‌فروشند.

فرهنگ‌سازی در تقویت تولید ملی ضروری است

نصرالله شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: مقام معظم رهبری با تدابیر ارزشمند خود و با استفاده از نظر کارشناسان و صاحب‌نظران، مهم‌ترین مسایل و راهکارها را در مسیر توسعه متوازن ایران اسلامی شناسایی می‌کنند و بر این اساس به نامگذاری سال‌ها می‌پردازند.

وی افزود: نامگذاری سال گذشته به نام جهاد اقتصادی دقیقا بر مبنای یک نگاه کارشناسی و آسیب‌شناسی کشور بود و هم‌اکنون بعد از گذشت 30 سال به مقام اول علمی منطقه رسیده‌ایم و 14 سال از برنامه و سند چشم‌انداز جلو هستیم و در سال جهاد اقتصادی با استفاده از منابع موجود به سمت پیشرفت بیشتر و بهتر حرکت کردیم.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر به نامگذاری امسال به نام تولید ملی اشاره کرد و یادآور شد: این نامگذاری مکمل جهاد اقتصادی است و بدون تردید بدون جهاد اقتصادی تحقق تولید ملی امکان‌پذیر نیست.

شفیعی تصریح کرد: مسئولان، دست‌اندرکاران و همه کسانی که سهمی در شکوفایی اقتصادی دارند باید از ظرفیت‌های موجود کاملا استفاده کنند تا از کالای ایرانی و تولید ملی استفاده بیشتری شود.

وی اضافه کرد: باید استعدادهای متخصصان داخلی به درستی به کار گرفته شود و به گونه‌ای تبلیغ و اطلاع‌رسانی کنیم که اجناس ایرانی مورد استفاده مردم قرار بگیرد.

مدیرکل اجتماعی استانداری بوشهر با انتقاد از خودباختگی برخی تولیدکنندگان داخلی گفت: بسیاری از تولیدات ایران به ویژه در بخش پوشاک دارای کیفیتی خوب و مناسب است و برخی تولیدکنندگان برای اینکه خریدار بیشتری داشته باشند مارک خارجی به تولیدات خود می‌زنند که این کار یک نوع خودباختگی است و تولید ملی را به خطر می‌اندازد و باید در این مسیر بیشتر تلاش کنیم.

شفیعی خاطر نشان کرد: باید این باور ایجاد شود که کالای ایرانی کیفیت مطلوبی دارد و این امر نیازمند فرهنگ‌سازی است.

وی اذعان داشت: باید با عزم همگانی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش کنیم و دولت باید از تولیدکنندگان داخلی حمایت بیشتری داشته باشد و سرمایه لازم را در اختیار تولیدکنندگان قرار دهد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول