اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه رازی:

دانشگاه‌ها زمینه تولید ملی را فراهم کنند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه رازی گفت: دانشگاه‌ها با تقویت برنامه‌های آموزشی و پژوهشی زمینه تولید روزافزان ملی را فراهم کنند.

دانشگاه‌ها زمینه تولید ملی را فراهم کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد مهدی خدایی امروز در مراسمی که به مناسبت آغاز سال جدید در سالن آمفی‌تئاتر کتابخانه مرکزی دانشگاه رازی با حضور اعضای هیئت رئیسه دانشگاه و جمعی از اساتید و کارکنان دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: اعلام برنامه راهبردی امسال، تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط مقام معظم رهبری در حقیقت ادامه جهاد اقتصادی در سال 90 است که بر اساس فرمایشات ایشان دانشگاه‌ها در سال 90 توانستند نقش مهمی در تحقق اهداف این سال ایفا کنند و تلاش‌هایی که در مراکز آموزش عالی انجام گرفت، خود یک جهاد اقتصادی بوده است.

وی تصریح کرد: به منظور تحقق این شعار راهبردی برنامه‌هایی پیش‌بینی شده است که بخشی از آن مربوط به دانشگاه‌هاست.

رئیس دانشگاه رازی افزود: امیدواریم اساتید و دانشجویان بتوانند نقشی اثربخش در این سال داشته باشند.

خدایی ادامه داد: همگان می‌دانند نظام سلطه درصدد است کنترل منابع استراتژیک انرژی و علوم و فنون را در اختیار داشته باشد و شاهد هستیم در منطقه خاورمیانه پس از ناامیدی از تسلط بر کشور ایران به سراغ کشورهای همسایه مثل عراق، افغانستان و سوریه رفته‌اند و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا بتوانند بر مدیریت نفت و انرژی دنیا تسلط پیدا کنند.

وی اضافه کرد: نظام استکبار تا به امروز به اهداف خود دست پیدا نکرده است و این امر مسئولیت آحاد مردم ایران اسلامی به ویژه اساتید و دانشجویان را دوچندان می‌کند و دانشگاه‌ها باید رسالت خود مبنی بر تلاش برای تحقق اهداف کلان کشور را به طور کامل اجرا کنند.

رئیس دانشگاه رازی گفت: اگر می‌خواهیم در مقابل دسیسه‌های دشمنان بایستیم باید امکانات پیشرفته را در اختیار بگیریم و همه دانشگاهیان دست به دست هم دهیم و با برنامه‌ریزی دقیق و عملیاتی در عرصه‌های آموزشی و پژوهشی زمینه‌های تولید ملی را محقق کنیم.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول