اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان:

دانش‌آموزان سفیران فرهنگی خانواده‌ها به سوی تولید ملی هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: این اداره‌کل تمام تلاش خود را برای فرهنگ‌سازی و استفاده از کالاهای ملی بکار خواهد گرفت تا دانش‌آموزان را به عنوان سفیران فرهنگی خانواده‌ها به سوی مصرف تولیدات ملی سوق دهد.

دانش‌آموزان سفیران فرهنگی خانواده‌ها به سوی تولید ملی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کردستان خسرو ساکی در جلسه شورای معاونان و روسای گروه این اداره کل با اشاره به وظیفه آموزش و پرورش در قبال فرهنگ عمومی جامعه، به رویکرد فرهنگی پیام نوروزی مقام معظم رهبری پرداخت و بر نقش فرهنگیان در فرهنگ‌سازی برای حمایت از تولید ملی تاکید کرد.

وی افزود: با توجه به نامگذاری سال 91 از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، وظیفه آحاد جامعه، از جمله آموزش و پرورش حمایت از تولید ملی است و باید خرید کالاهای ایرانی مورد تاکید قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به جایگاه آموزش و پرورش در تربیت نیروی انسانی ماهر برای تقویت چرخه تولید، بر تبیین پیام نوروزی مقام معظم رهبری توسط مسئولان آموزش و پرورش در برنامه‌های آغازین مدارس، جلسات و نشست‌های مختلف تاکید کرد و اظهار کرد: با لبیک به پیام رهبر معظم انقلاب همه باید در راستای توسعه همه جانبه کشور گام برداریم. 

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اجرای نظام جدید آموزشی و ساماندهی نیروی انسانی را از اولویت‌های کاری آموزش و پرورش در سال 91 عنوان کرد و سال 90 را سالی پرکار برای آموزش و پرورش دانست.

ساکی همچنین بر پیگیری جدی طرح‌ها و سیاست‌های وزارتی و ارزیابی آنها تاکید کرد و افزود: این طرح‌ها عمر یکسال ندارند بلکه مستمر بوده و در سال 91 نیز باید با کیفیت بالاتری اجرا شود.

وی برنامه‌ریزی برای گسترش فرهنگ تحول‌خواهی و تحول‌آفرینی در آموزش و پرورش را در سال‌جاری ضروری دانست و بر برگزاری سلسله جلساتی با حضور مسئولان آموزش و پرورش در سطح استان برای تشریح برنامه‌های تحولی تاکید کرد و افزود: با برگزاری این نشست‌ها، تحول‌خواهی و تحول‌آفرینی گفتمان غالب آموزش و پرورش می‌شود.

ساکی افزایش پوشش تحصیلی، ارتقای کیفیت و بسط عدالت آموزشی را لازمه کلیه برنامه‌ها دانست و هوشمند سازی مدارس، توسعه متوازن رشته‌های تحصیلی متناسب با بازار کار استان، اهتمام در اجرای نظام جدید آموزشی، با نشاط سازی مدارس و ساماندهی نیروی انسانی را از اولویت‌های کاری سال 91 عنوان کرد.

انتهای پیام/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول