اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام مهندسی اصفهان:

تولید ملی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان گفت: تولید ملی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

تولید ملی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی استان اصفهان مصطفی بهبهانی در مراسم آغازین سال جدید با اشاره به نام‌گذاری سال 91 با عنوان سال "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" از رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: حمایت از تولید ملی استقلال اقتصادی کشور را در پی خواهد داشت و به طور قطع شعار انتخاب شده برای سال جدید در صورتی که توسط مسئولان با برنامه‌ریزی صحیح و علمی و تلاش و کار توأم شود می‌تواند منشأ تحولات اساسی در اقتصاد کشور باشد.

وی نام‌گذاری سال‌ جدید توسط رهبر انقلاب را با توجه به شرایط فعلی بسیار هوشمندانه و نشانگر دید عمیق معظم له به مسائل مختلف دانست و اظهار داشت: توجه به تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی سبب می‌شود هم کشور در امر تولید و فعالیت اقتصادی شکوفا شود و هم از سرمایه‌های ملی، توانمندی‌های مردم و دستگاه‌های اجرایی و قانون‌گذاری در افزایش بهره‌وری و به دنبال آن افزایش تولید ملی استفاده شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی استان اصفهان در ادامه با بیان این که هم‌اکنون راه پیشرفت و شکوفایی کشور در گرو اجرای فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است، گفت: به طور حتم با حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در داخل کشور می‌توان از وابستگی‌ به محصولات خارجی رهایی یافت.

وی با تأکید بر اینکه کاهش وابستگی به محصولات خارجی ارتقاء جایگاه اقتصادی کشور را به دنبال دارد، تصریح کرد: هم اکنون حمایت از تولید ملی و ایجاد اشتغال تنها راهی است که کشور را به سمت سرافرازی سوق داده و در عین حال اهداف دشمنان در تحریم‌های اقتصادی را نقش بر آب خواهد کرد.

بهبهانی با اشاره به اینکه اجرا و تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، تلاش دوچندان مسئولان اجرایی و اقتصاددانان را می‌طلبد، تصریح کرد: همه مسئولان باید در سال 91 این شعار را در اصلاح نگرش‌ها و تدوین راهبردها به کار گیرند.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول