اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی:

وحدت‌رویه از عوامل مؤثر ایجاد اشتغال و تولید ملی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد وحدت‌رویه و مهندسی در اجرا، پالایش قوانین موجود و وضع قوانین جدید در ایجاد اشتغال و سرمایه در کشور مؤثر است.

وحدت‌رویه از عوامل مؤثر ایجاد اشتغال و تولید ملی است

بهروز جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به نام‌گذاری سال جاری به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی بیان داشت: شعاری که رهبر معظم انقلاب مطرح کردند در راستای شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: نام‌گذاری سال جاری به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از شعار انقلاب یعنی استقلال نشأت گرفته و شامل خودکفایی اقتصادی و خودکفایی ملی می‌شود.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی افزود: در ابتدای انقلاب اسلامی این شعار مطرح شد که بر این اساس باید در آن زمان وابستگی اقتصادی کشور قطع شده و به سوی استقلال پیش می‌رفتیم.

وی از شرایط کنونی کشور سخن گفت و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با توجه به شرایط موجود اقتصاد کشور سال جاری را به نام سال حمایت از تولید داخلی، کار و سرمایه نام‌گذاری کردند.

جعفری تصریح کرد: با اجرایی شدن این شعار اشتغال در کشور افزایش پیدا کرده و وابستگی اقتصادی کشورمان به دیگر کشورها نیز قطع می‌شود، با تلاش فراوان و اجرایی شدن این طرح ما بر مخالفان نظام اسلامی پیروز می‌شویم.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: امید است در آینده نزدیک این شعار با حضور دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی عملیاتی و اجرایی شده و به صدور بیانیه صرف اکتفا نشود.

وی حضور اصناف و تولیدکنندگان را در این برهه از زمان مؤثر عنوان کرد و افزود: با توجه به مهم‌ترین چالش کشور که بیکاری است با حمایت از تولیدکننده و سرمایه میزان اشتغال در جامعه را افزایش دهیم.

جعفری از راهکارهای حمایت از تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی پرداخت و اظهار داشت: ایجاد وحدت رویه و مهندسی در اجرا، پالایش قوانین موجود و وضع قوانین جدید در ایجاد اشتغال و سرمایه در کشور مؤثر است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول