اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردستان:

اردستان از ارکان مهم حوزه تولید ملی در اصفهان است

خبرگزاری فارس: فرماندار اردستان گفت: اردستان از ارکان مهم حوزه تولید ملی در استان اصفهان محسوب می‌شود و در بسیاری از بخش‌ها از جمله تولید گوشت مقام نخست استان را دارد.

اردستان از ارکان مهم حوزه تولید ملی در اصفهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان روح‌الله سلگی صبح امروز در جمع خبرنگاران در اردستان با بیان اینکه در پایان سال گذشته رضایت رهبر معظم انقلاب از تلاش مسئولان در راستای تحقق شعار جهاد اقتصادی را شاهد بودیم، اظهار داشت: امروز استقلال جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف بیش از پیش تثبیت شده است.

وی به نام‌گذاری سال جدید به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: نکاتی که بیان شده توسط ایشان باید در دستور کار مسئولان و دولت باشد.

فرماندار اردستان با بیان اینکه هر فرد در هر جایگاهی که مشغول است، وظیفه‌ای دارد افزود: اگر این حلقه دچار نقصان نشود قطار اجرایی کشور به خوبی پیش می‌رود.

سلگی با اشاره به اینکه باید نگاه خلاقانه در مدیران باشد، تصریح کرد: شهرستان اردستان از ارکان مهم حوزه تولید ملی در استان اصفهان است، استان اصفهان به استانی تولیدکننده مشهور است و در بسیاری از حوزه‌ها از جمله تولید گوشت شهرستان اردستان مقام نخست استان را دارد.

فرماندار اردستان با بیان اینکه در حوزه تولیدات فنی از جمله درب و پنجره دوجداره و سیمان شاهد صادرات از شهرستان هستیم، بیان داشت: در سال جدید نباید معضلات جدید هم‌چون مشکل کارخانه چینی‌گستر یا شهرک ریلی که واگذاری آن به شکل غیرقانونی بوده است، در شهرستان ایجاد شود.

وی با بیان اینکه مشکلات شهرستان در حوزه‌های مختلف مشخص شده است و مسئولان برای رفع این مشکلات در استان تلاش بیشتری داشته باشند، افزود: باید نگاه خلاقانه در دستور کار باشد تا بتوانیم با توجه به پتانسیل‌های شهرستان حرکت کنیم.

فرماندار اردستان با بیان اینکه بحث هدفمند کردن یارانه‌ها و انتخابات باعث نشد تا از وظایف دیگر دور شویم تصریح کرد: برگزاری همایش سرمایه‌گذاری و مانور امداد و نجات در معرفی شهرستان و جذب سرمایه‌گذار بسیار تأثیرگذار بوده و دستاوردهای خوبی همراه داشته است که این‌گونه جلسات باید ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول