اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حج و زیارت استان زنجان خبر داد

اعزام 125 زوج زنجانی به حج عمره در سال 91

خبرگزاری فارس: مدیر حج و زیارت استان زنجان از اعزام 125 زوج به حج عمره در سال 91 از استان زنجان خبر داد.

اعزام 125 زوج زنجانی به حج عمره در سال 91

محمود فیضی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای اشاعه فرهنگ ازدواج آسان و آگاهانه و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در چند سال اخیر زوج‌های جوان به حج مشرف می‌شوند.

وی با بیان اینکه تاریخ عقد زوج‌های جوان باید در یک سال گذشته ثبت شده باشد تصریح کرد: با اعلام سازمان مرکزی حج و زیارت و تعیین سهمیه هر استان نسبت به اعزام زوج‌های جوان به حج عمره اقدام می‌شود.

مدیر حج و زیارت استان زنجان با اشاره به اینترنتی بودن نام‌نویسی زوج‌های جوان در حج به صورت اینترنتی تصریح کرد: با توجه به تعداد نام‌نویسی‌های انجام شده قرعه‌کشی حج برای این افراد انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته تعداد زوج‌های جوان بیش از ظرفیت اعلام شده بود خاطر نشان کرد: با قرعه‌کشی انجام شده برخی از زوج‌های جوان در سال جاری به حج مشرف می‌شوند.

فیضی با اشاره به اعزام این 125 زوج به حج عمره در سال جاری ادامه داد: نام‌نویسی زوج‌های جوان از اول بهمن ماه سال گذشته آغاز و تا پایان دهه فجر ادامه یافت.

وی بابیان اینکه قرعه‌کشی اعزام زوج‌های جوان به حج عمره 20 اسفند ماه سال گذشته از سوی سازمان مرکزی اعلام شد افزود: پس از اعلام نتایج زوج‌های جوان برای دریافت دعوتنامه و ارائه مدارک لازم به مدیریت حج و زیارت استان مراجعه کردند.

مدیر حج و زیارت استان زنجان از اعزام زوج‌های جوان از پایان فروردین ماه سال جاری خبر داد و گفت: این افراد تا 15 تیرماه سال جاری به حج مشرف می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه قرعه‌کشی رزرو برای این زوج‌ها انجام شده است افزود: در صورت انصراف افراد اصلی، زوج‌های جوان دیگر جایگزین می‌شوند.

فیضی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شده است یادآور شد: زوج‌های جوان در سال جاری به سرزمین وحی مشرف می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه تاریخ اعزام زوج‌های جوان با حج مشخص شده است خاطر نشان کرد: این افراد با مراجعه به مدیریت حج و زیارت پرونده اعزام خود را با ارائه مدارک لازم تکمیل می‌کنند.

مدیر حج و زیارت استان زنجان با بیان اینکه این حج تنها ویژه زوج‌های جوانی است که طی یک سال گذشته عقد کرده‌اند خاطر نشان کرد: زوج‌های جوان دیگر نمی‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول