اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حج و زیارت گیلان خبر داد

اعزام متقاضیان حج عمره از نیمه بهمن 90

خبرگزاری فارس: مدیرکل حج و زیارت گیلان گفت: اعزام متقاضیان دارای اولویت تشرف به حج عمره مفرده از نیمه بهمن امسال آغاز می‌شود.

اعزام متقاضیان حج عمره از نیمه بهمن 90
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسن یگانه ظهر امروز در جلسه حج و زیارت استان درباره نحوه تشرف متقاضیان سفر زیارتی اظهار داشت: اعزام متقاضیان دارای اولویت تشرف به حج عمره مفرده از نیمه بهمن امسال آغاز و گروه‌ها در دو مرحله اعلام می‌شوند.
وی مرحله نخست این اعزام را از 12 اسفند 90 و مرحله دوم را از 27 اردیبهشت سال 91 عنوان کرد و افزود: جزئیات گروه‌های مرحله دوم به همراه ضوابط و شرایط ثبت نام مربوطه حدودا در نیمه دوم فروردین 91 اعلام می‌شود.
این مسئول با بیان اینکه اعزام پذیرش شدگان منوط به صدور به موقع روادید توسط عربستان در ایران است، تصریح کرد: در صورت بروز هرگونه موارد پیش‌بینی نشده تاخیر و یا عدم تایید و انجام پرواز در زمان و مقصد مقرر مسئولیتی متوجه ما نخواهد بود.
وی، با اشاره به اولویت زائران برای ثبت نام اعزام به عمره مفرده، خاطرنشان کرد: دارندگان اولویت‌های یک تا 230 بانک ملت که در ثبت نام عمومی سال 87 شرکت کرده بودند، کارت ثبت نام دارای اعتبار را در دست دارند.
یگانه ابراز داشت: با توجه به فراخوان‌های مکرر سازمان در سنوات گذشته از تمام دارندگان قبوض بانک ملی مربوط به ثبت نام‌های سال 63، 76، 82 تا 86 و عدم تشرف آنها، امسال برای آخرین بار از دارندگان اینگونه قبض‌ها دعوت به عمل می‌آید و عدم مراجعه و ثبت نام آنها در عمره جاری به منزله انصراف از سفر حج عمره است.
وی با تاکید بر اینکه متقاضیان قبل از واریز هزینه تشرف باید نسبت به صحت مشخصات خود در قبض واریز هزینه سفر اطمینان حاصل کنند، تصریح کرد: مسئولیت عملیات ثبت نام قطعی و آموزش زائران و اعزام به عهده دفتر یا شرکت زیارتی و کارگزار آن است.
این مسئول، زمان پذیرش ثبت نام در مرحله نخست را از روز امروز 15 دی عنوان کرد و یادآور شد: برای تکمیل ظرفیت هر یک از کاروان‌ها حداکثر تا ساعت 16 روز 22 دی جاری به مدت یک هفته فرصت باقی است.
وی، داشتن اصل و کپی شناسنامه، روادید معتبر و اصل کارت ملی را ضرورت خواند و بیان داشت: ثبت نام قطعی پس از رزرواسیون اولیه لازم است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول