اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته صورت گرفت

اعزام 14 کاروان از دانشگاهیان اصفهان به حج عمره

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی عمره دانشجویی استان اصفهان گفت: سال گذشته 14 کاروان از دانشگاهیان اصفهان به حج عمره اعزام شده‌اند و این کاروان‌ها شامل شش کاروان متأهل، شش کاروان پسر مجرد و دو کاروان از اساتید دانشگاه‌های استان هستند.

اعزام 14 کاروان از دانشگاهیان اصفهان به حج عمره

محمدعلی جهان‌تاب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه اعزام دانشجویان به حج عمره با توجه به قرعه‌کشی انجام می‌شود، اظهار داشت: هر دوره با انجام قرعه‌کشی از افراد ثبت‌نام کننده برای عمره دانشجویی افراد اعزامی به عمره مشخص می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه هر ساله تعداد بسیاری از جامعه دانشگاهی موجود در سراسر کشور برای عمره دانشجویی ثبت‌نام می‌کنند، اضافه کرد: هر دوره 30 هزار نفر از این افراد از میان 100 هزار نفر از افراد ثبت‌نام کننده برای عمره دانشجویی انتخاب می‌شوند و پس از این موضوع این افراد خود را برای شرکت در مراسم حج عمره آماده می‌کنند.

مدیر اجرایی عمره دانشجویی استان اصفهان تصریح کرد: در سال‌جاری بیش از 2 هزار و 300 نفر از جامعه دانشگاهی موجود در سطح استان در قرعه‌کشی برای حج عمره پذیرفته شده‌اند.

وی به تعداد کاروان‌های اعزامی از دانشگاه‌های سراسر استان به حج عمره اشاره کرد و افزود: این افراد در قالب هشت کاروان مجرد، هشت کاروان متأهل، دو کاروان نیز از اساتید و یک کاروان نیز از فعالان فرهنگی دانشگاه‌های موجود در سراسر استان به حج عمره اعزام می‌شوند.

جهان‌تاب با اشاره به اینکه قرعه‌کشی این افراد برای اعزام به حج عمره مهر‌ماه جاری صورت گرفته است، تأکید کرد: پس از قرعه‌کشی مدارک این افراد تحویل گرفته شده و اقدامات مربوط به اعزام این افراد نیز به صورت مرتب پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه قرار بر این بوده است که دانشگاهیان از بهمن‌ماه جاری به حج عمره اعزام شوند، ادامه داد: اما در حال حاضر این موضوع با تأخیر مواجه شده و پیش‌بینی‌ها حاکی از اعزام نخستین کاروان‌های دانشجویی از  اواخر اسفندماه جاری به حج عمره است.

مدیر اجرایی عمره دانشجویی استان اصفهان با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در راستای اعزام دانشجویان به حج عمره بیان داشت: اخذ مجوز خروج از کشور به مدت چهار ماه برای دانشجویان و برگزاری همایش‌های آموزشی و توجیهی برای این افراد از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در این زمینه به شمار می‌رود.

وی با اشاره به ارسال و توزیع بسته‌های فرهنگی برای این افراد پیش از اعزام به حج عمره گفت: سال گذشته 14 کاروان از دانشگاهیان اصفهان به حج عمره اعزام شده‌اند و این کاروان‌ها شامل شش کاروان متأهل، شش کاروان پسر مجرد و دو کاروان از اساتید دانشگاه‌های استان هستند، استقبال دانشجویان اصفهانی برای حج عمره چشمگیر است و اصفهان پس از استان‌های تهران و خراسان‌رضوی بیشترین افراد اعزامی به عمره دانشجویی را دارد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول