اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه:

3000 طلبه به حج عمره اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه از اعزام سه هزار طلبه به حج عمره خبر داد.

3000 طلبه به حج عمره اعزام می‌شوند
حجت‌الاسلام محمود ملکدار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به حج عمره طلاب اظهار کرد: اکنون ثبت‌نام حج عمره طلاب صورت گرفته و سهمیه استان‌ها اعلام شده و کاروان‌های آنها از نیمه دوم فروردین 91 اعزام می‌شوند.
وی از اعزام سه هزار طلبه به حج عمره خبر داد و افزود: از این تعداد هزار و 500 نفر سهمیه برای طلاب استان قم اختصاص پیدا کرده است.
معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: دو همایش ویژه طلاب اعزامی به حج عمره در مدینه و مکه مکرمه برگزار می‌شود و همچنین بازدیدهای ویژه‌ای در مکه و مدینه با هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری برنامه‌ریزی شده است.
وی با اشاره به هدف از اعزام طلاب به حج عمره گفت: حج عمره سفری معنوی است و بهره معنوی در این سفر مهم بوده و لازم است طلاب در حرم نبوی و مکه مکرمه بهره کافی معنوی را ببرند.
ملکدار یادآور شد: طلاب در این سفر با تاریخ اسلام آشنا می‌شوند، زیرا مکه و مدینه سرزمین وحی است و جای جای این مکان رسول اکرم(ص)، حضرت زهرا(س) و ائمه اطهار(ع) حضور داشته و بیشترین تاریخ ما در مکه و مدینه شکل گرفته است.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول