اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی شورای عمره و عتبات دانشگاهیان استان قم خبر داد

اعزام 400 استاد و دانشجوی قمی به حج عمره

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی شورای عمره و عتبات دانشگاهیان استان قم از اعزام بالغ بر 400 نفر از دانشجویان و استادان قمی به حج عمره خبر داد.

اعزام 400 استاد و دانشجوی قمی به حج عمره
محمدتقی ‌ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اعزام عمره دانشگاهیان اظهار کرد: تعداد ثبت‌نام‌کنندگان برای حج عمره شامل دو هزار و 549 نفر پسر مجرد، دو هزار و 676 دانشجوی متاهل و 182 استاد، 2 هزار و 42 نفر از متاهلان، 334 نفر دانشجویان متاهل به همراه یک فرزند، 30 نفر اساتید و 64 نفر استادان همراه خانواده است.
وی ادامه داد: بالغ بر 400 نفر از دانشجویان و استادان استان قم در قالب یک کاروان 120 نفره پسران مجرد، دو کاروان 120 نفره از متاهلان و یک کاروان استادان اعزام می‌شوند.
مدیر اجرایی شورای عمره و عتبات دانشگاهیان استان قم با اشاره به مزایای حج عمره دانشجویی گفت: حج عمره دانشجویی خارج از نوبت بوده و از هزینه‌های کمتر و تخفیفات ویژه برای دانشجویان و استادان متقاضی برخوردار است.
وی عنوان داشت: دانشجویان در طول ایام حج از برنامه‌های فرهنگی در قالب مسابقات بهره‌مند می‌شوند و هدیه‌های نقدی و غیرنقدی به آنها اهدا می‌شود.  
ابراهیمی یادآور شد: دانشجویان و استادان عمره‌گذار از هشتم فروردین 91 در قالب کاروان‌های تعیین شده به حج اعزام می‌شوند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول