اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی حج و عتبات عالیات دانشگاه‌های زنجان:

اعزام خانواده اساتید به حج عمره

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی حج و عتبات عالیات دانشگاه‌های زنجان گفت: همزمان با 18 اسفند ماه اساتید در قالب خانواده‌های دو و سه نفره به حج عمره اعزام می‌شوند.

اعزام خانواده اساتید به حج عمره

حسین موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌ اعزام دانشجویان دانشگاه‌های استان طبق تقویم اجرایی این برنامه در حال پیگیری است، اظهار کرد: در حال حاضر این اساتید به حج مشرف می‌شوند.

وی با بیان اینکه هنوز زمان دقیق اعزام دانشجویان به حج عمره مشخص نشده است، خاطرنشان کرد: به دلیل افزایش هزینه حج عمره برخی از افراد انصراف دادند.

مدیر اجرایی حج و عتبات عالیات دانشگاه‌های زنجان از افزایش هزینه حج عمره اساتید از 850 هزار تومان به یک میلیون 265 تومان خبر داد و گفت: اعزام  افراد زیر دو سال و زیر 12 سال هنوز قطعی نشده است.

وی یادآور شد: کاروان‌های دانشجویی و اساتید نیز با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سال آینده اعزام می‌شوند.

موسوی با اشاره به اینکه هنوز هزینه حج عمره دانشجویی اعلام نشده است، خاطرنشان کرد: احتمال افزایش این هزینه وجود دارد.

وی از ارائه سهمیه خاص به نخبگان و فعالان فرهنگی و سیاسی تا پایان امسال خبر داد و گفت: نخبگان و فعالان فرهنگی و سیاسی دانشگاه‌ها نیز از سوی مرکز به حج اعزام می‌شوند.

وی برگزاری همایش میدانی را از برنامه‌های دانشجویان قبل از اعزام به سفر معنوی حج عنوان کرد و گفت: این همایش با حضور همه دانشجویان اعزامی برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی حج و عتبات عالیات دانشگاه‌های زنجان با بیان اینکه همایش‌های حج در داخل استان برگزار می‌شود، گفت: با همکاری مسئولان دانشگاه‌های استان، برنامه‌ریزی مناسب‌تری برای دانشجویان انجام می‌شود.

وی برگزاری جلسات آموزشی را از دیگر برنامه‌های حج دانشجویی عنوان کرد و افزود: برنامه‌ریزی برای حضور دانشجویان در حج عمره فراهم شده است.

موسوی با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته برای دانشجویان پس از اعزام گفت: برگزاری جلسات کاروانی،‌ جلسات استانی، ارسال کتاب و مجله از طریق سایت از جمله این اقدامات است.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول