اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان همدان:

امسال 120 دانش‌آموز پسر به حج عمره اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان دانش‌آموزی استان همدان گفت: امسال 120 دانش‌آموز پسر به حج عمره اعزام می‌شوند.

امسال 120 دانش‌آموز پسر به حج عمره اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از رزن، علی علیان عصر امروز در شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی رزن با بیان اینکه امسال 120 دانش‌آموز پسر از مناطق مختلف استان به سفر معنوی حج عمره اعزام خواهند شد، ابراز داشت: تاریخ اعزام آنها 14 اسفند ماه خواهد بود.

وی رویکرد فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی استان را به سمت مسائل معنوی و فرهنگی دانست و ادامه داد: در این راستا 150 مربی آموزش دیده و 600 مربی داوطلب در مدارس استان مشغول به فعالیت در زمینه‌های مختلف قرآنی، علمی، فرهنگی، ورزشی و هنری هستند.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان همدان گفت: برگزاری مراسم اعتکاف در ماه‌های رجب و رمضان، برگزاری همایش عفاف و حجاب، اعزام دانش‌آموزان به سفر حج عمره و اردوهای راهیان نور، برگزاری همایش نوگلان حسینی را از جمله برنامه‌های معنوی سازمان دانش‌آموزی استان همدان است.

وی افزود: سازمان دانش‌آموزی استان همدان رتبه نخست کشور در خبرگزاری پانا و اجرای مانور زلزله را از آن خود کرده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رزن نیز هدف از فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی را اعتلای شخصیت دینی و اخلاقی دانش‌آموزان و فراهم کردن زمینه‌ای برای شکوفایی استعداد و توانایی‌های آنان دانست.

محمد محمدی پیرایش افزود: 31 تشکیلات پیشتازان و فرزانگان در مدارس رزن مشغول به فعالیت در زمینه‌های مختلف هستند.

وی از تشکیل 12 کانون هلال احمر با عضویت 600 دانش‌آموز و تشکیل 11 مجمع خیرین با عضوی 142 دانش‌آموز در رزن خبر داد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رزن برگزاری مانور تشکیلاتی پیشتازان و فرزانگان، گردهمایی شوراهای دانش‌آموزی و تجلیل از آنها، انتخابات مجمع شورای دانش‌آموزی، برگزاری نشست‌های دانش‌آموزی متعدد با موضوع دختر و تحکیم خانواده، برگزاری مسابقه نقاشی با حضور 150 دانش‌آموز و اجرای جشن دهه کرامت در 30 مدرسه مجری پیشتازان و فرزانگان را از جمله فعالیت‌های این سازمان دانست.

وی انتخاب 15 کتاب‌یار دانش‌آموز، تشکیل 31 تشکل دانش‌آموزی اعم از پیشتازان و فرزانگان با شرکت یک هزار و 44 دانش‌‌آموز، برگزاری جشن عاطفه‌ها و انتخابات شورای دانش‌آموزی را از دیگر فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش شهرستان رزن است.

انتهای پیام/ش20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول