اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حج و زیارت آذربایجان غربی:

ثبت‌نام حج عمره در آذربایجان غربی افزایش یافت

خبرگزاری فارس: مدیر حج و زیارت آذربایجان غربی گفت: ثبت‌نام برای حج عمره در سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته در این استان افزایش یافته است.

ثبت‌نام حج عمره در آذربایجان غربی افزایش یافت
اسماعیل درخشان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در سال جاری شاهد افزایش دو و نیم برابری افراد ثبت‌نام کننده برای اعزام به حج عمره هستیم.
وی با اشاره به امکاناتی که حج و زیارت استان به زائران ارائه می‌دهد، تصریح کرد: براساس افزایش روز افزون امکانات رفاهی است که رغبت برای اعزام به حج عمره و ثبت نام زائران از طریق این اداره بیشتر می‌شود.
این مسئول با اشاره به افزایش ثبت‌نام‌ها در حج عمره امسال، افزود: در سال جاری شاهد ثبت نام 100 هزار نفر از مردم آذربایجان غربی در حج عمره هستیم.
درخشان با بیان اینکه در سال جاری 10 هزار و 300 نفر از استان آذربایجان غربی به حج عمره اعزام شده‌اند، خاطرنشان کرد: این افراد با 32 پرواز به حج عمره اعزام شده‌اند.
وی با اشاره به برنامه‌های امسال برای اعزام افراد به حج عمره، گفت: 9 هزار و 728 نفر در سال جاری به عتبات اعزام کردیم که این میزان نیز نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 10 درصد رشد را نشان می‌دهد.
این مسئول با بررسی نقاط ضعف و قوت کاروان‌های استان بر ضرورت استمرار برگزاری کلاس‌های بازآموزی و حضور تمام عوامل کاروان‌های حج تاکید کرد و گفت: تمام عوامل کاروان‌ها دروس ارائه شده در دوره را جدی بگیرند و بر یادگیری مطالبی که مطرح می‌شود همت گمارند تا در طول سفر تمام آنها را اجرایی کنند.
درخشان با اشاره به امکانات رفاهی که توسط دفاتر زیارتی به زائران ارائه می‌شود اشاره کرد و اظهار داشت: حج و زیارت استان آذربایجان غربی نسبت به دفاتر زیارتی امکانات بیشتری به زائران ارائه می‌دهد و این امر سبب رغبت هر چه بیشتر زائران برای اعزام به عتبات از طریق این سازمان می‌شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول