اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حج و زیارت استان همدان:

دعوت از اولویت‌های یک تا 250 زائران حج عمره همدانی

خبرگزاری فارس: مدیر حج و زیارت استان همدان گفت: امسال از اولویت یک تا 250 زائران حج عمره دعوت شده‌اند تا جذب کاروان‌های زیارتی شوند.

دعوت از اولویت‌های یک تا 250 زائران حج عمره همدانی
حجت الاسلام عباس اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: 38 کاروان در مرحله ثبت نام عمره به همدان اختصاص داده شد که از اولویت یک تا 250 دعوت شده تا جذب کاروان های مذکور شوند.
وی افزود: اعزام نخستین کاروان از این اولویت‌های اعلام شده از 11 بهمن ماه سال 90 شروع و آخرین کاروان در 24 اردیبهشت سال 91 به حج عمره اعزام می‌شوند و تمامی افرادی که در سال 87 ثبت نام کردند تا پایان سال 92-91 اعزام می‌شوند.
مدیر حج و زیارت استان همدان اضافه کرد: امسال 25 درصد به هزینه‌های حج عمره اضافه شد که این درصد بابت ارتقای کیفیت خدمات دهی، اضافه هزینه بلیط هواپیما و تغییر ارز است.
وی گفت: به بنیاد شهید نیز یک سری سهمیه تخصیص داده شده که جدا از این اولویت‌ها است و در صورت خالی بودن کاروان‌ها سهمیه را به زوج‌های جوان اختصاص می‌دهیم.
اسماعیلی تصریح کرد: از این 38 کاروانی که به همدان اختصاص داده شده بود سه کاروان دانشجویی و یک کاروان دانش آموزی است که کاروان دانش آموزی 11 بهمن ماه اعزام می‌شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: امسال قریب به 120 هزار نفر برای حج عمره ثبت نام کردند و برای ثبت نام حج تمتع نیز هنوز چیزی اعلام نشده و فعلا ثبت نامی صورت نمی‌گیرد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول