اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حج و زیارت فارس خبر داد

آغاز ثبت نام برای حج عمره از 15دی ماه

خبرگزاری فارس: مدیر حج و زیارت استان فارس گفت: زائران برای ثبت نام سفر زیارتی عمره مفرده، از روز 15 دی ماه به دفاتر شرکت‌های حج و زیارت مراجعه کنند.

آغاز ثبت نام برای حج عمره از 15دی ماه
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد آزاد بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  عملیات ثبت نام زائران در 78 شرکت مجاز حج و زیارت از ساعت هشت صبح تا 18 بعد از ظهر با حضور ناظران حج و زیارت انجام می‌شود.
آزاد خاطرنشان کرد: زائرانی که در پنجم فروردین ماه سال 1386 به قبل نزد بانک ملی سپرده‌گذاری کرده، و همچنین سپرده‌گذاران سال 87 بانک ملت که دارای اولویت یک تا 230 برای ثبت نام هستند، می‌توانند به دفاتر و شرکت‌های زیارتی استان فارس مراجعه کنند.
وی از سهمیه 15 هزار نفری زائران استان فارس در مرحله نخست اعزام به سفر زیارتی عمره مفرده خبر داد و افزود: اگر ظرفیت ثبت نام شدگان کمتر از این تعداد باشد، زائرانی که موفق به ثبت نام در مرحله نخست نشده‌اند می‌توانند در مرحله بعد ثبت نام کنند.
مدیر حج و زیارت فارس تصریح کرد: زائران بعد از سه روز فرصت دارند که برای قطعی کردن ثبت نام خود فیش مابه‌التفاوت را گرفته و وجه را واریز کنند زیرا در غیر این صورت از فهرست حذف می‌شوند.
آزاد با اشاره به اینکه هرگونه نقل و انتقال زائران بدون ضابطه غیرقانونی است، گفت: زائرانی که دارای فیش بانک ملی که تاریخ سپرده‌گذاری آنها پنجم فروردین ماه 1386 به قبل باشد، بدون هیچ محدویتی منتقل می‌شوند.
وی اضافه کرد: زائران دارای فیش بانک ملت سال 1387 با در درست داشتن صلح‌نامه، برای یک‌بار می‌توانند سند انتقالی را به افراد درجه یک شامل پدر، مادر، همسر، خواهر و برادر در دفتر حج و زیارت انتقال دهند.
مدیر حج و زیارت استان فارس ابراز داشت: نخستین اعزام زائران 13 بهمن سال جاری تا 26 اردیبهشت سال 1391 و مرحله دوم از 27 اردبیهشت ماه تا نیمه دوم فروردین ماه سال آینده است.
آزاد تصریح کرد: براساس دستورالعمل سازمان حج و زیارت، گذرنامه زائران باید حداقل هفت ماه اعتبار و دارای دو برگ سفید رو به روی یکدیگر باشد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول