اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

حرکت به سمت تولید ملی به فرهنگ عمومی تبدیل شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان گفت: حرکت به سمت تولید ملی به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

حرکت به سمت تولید ملی به فرهنگ عمومی تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: پرهیز از رذایل باید سرلوحه امور قرار گیرد و بدون تردید دروغ از صفات بسیار ناپسندی است که همگان باید از آن دوری کنند.

وی افزود: دروغ موجب رسوایی انسان در دنیا و آخرت می‌شود و انسان شایسته کسی است که از دروغ دوری کند.

امام جمعه برازجان در ادامه با تبریک روز پرستار به پرستاران خاطر نشان کرد: پرستاران در نظام اسلامی باید همانند حضرت زینب(س) عمل کنند و باید با جان و دل به بیماران رسیدگی کنند.

مصلح در ادامه به 10 فروردین سالروز همه‌پرسی نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم در 10 فروردین 58 پای صندوق رأی آمدند و به جمهوری اسلامی رأی مثبت دادند و موجبات تحکیم بنیان‌های نظام را فراهم کردند.

وی اذعان داشت: به فرموده امام عظیم‌الشأن، جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد و امروز همه مسئولان باید در راستای دستورات رهبر کبیر انقلاب در پیاده کردن فرامین و دستورات اسلام اهتمام ورزند.

امام جمعه برازجان در ادامه به پیام ارزشمند مقام معظم رهبری در ابتدای سال نو اشاره کرد و بیان داشت: تاکید بر لزوم تقویت تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی امر بسیار مهمی است که مسئولان باید عمل کنند.

مصلح افزود: باید حرکت به سمت تولید ملی به فرهنگ عمومی تبدیل شود و باید تلاش کنیم در مسیر مقابله با تحریم‌ها و تهدیدات دشمنان، تولید ملی را تقویت کنیم.

وی همچنین به انتخابات باشکوه 12 اسفند اشاره کرد و اذعان داشت: سال 90 سالی مملو از موفقیت برای نظام اسلامی بود و حضور بی‌نظیر و یکپارچه مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 12 اسفند دشمنان را ناکام کرد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول