اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان‌های خراسان:

باید در سال "تولید ملی" تمام همت برای رونق اقتصادی به کار گرفته شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان‌های خراسان گفت: در سال تولید ملی همه موظف هستیم تمام تلاش و همت لازم را برای رونق اقتصادی به کار ببریم.

باید در سال "تولید ملی" تمام همت برای رونق اقتصادی به کار گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله عباس واعظ‌طبسی عصر امروز، پیش از سخنرانی و دیدار نوروزی مقام معظم رهبری که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با بیان اینکه سال گذشته سال تحول بسیار عظیم و عمیق در منطقه و جهان اسلام بود، اظهار داشت: اندیشه‌های امام راحل، سیاست‌های نظام اسلامی و شعارهای جمهوری اسلامی ایران سال گذشته شعار مردم اسلام‌خواه منطقه بود.

وی افزود: با وجود اینکه دشمن تلاش‌های مذبوحانه‌ای از تحریم‌های اقتصادی، فشارهای سیاسی، جنگ روانی و غیره برای از بین بردن فرهنگ، تمدن، و اهداف اسلامی به کار برد، ولی در عین حال اسلام و تمدن اسلامی به خوبی نشان داد که در میان همه ادیان و مکاتب جهان غالب و دارای امتیارات ویژه‌ای است.

تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: در جریان این تحولات دنیا به خوبی دریافت رهبری انقلاب و جهان اسلام می‌تواند آینده بسیار روشنی را در برابر دیدگان جهانیان ترسیم کند.

واعظ‌طبسی با اشاره به بیانات گهربار ولی‌امر مسلمین جهان اظهار داشت: با رهنمودهای مقام معظم رهبری در آینده‌ای نزدیک شاهد تحقق تمام سیاست‌ها و اندیشه‌های ایشان و نظام اسلامی در فضای جامعه بشری خواهیم بود.

وی در پایان با اشاره به شعار سال 91 گفت: در سال تولید ملی موظف هستیم توسط مردم، تمام تلاش و همت لازم را برای رونق اقتصادی به کار ببریم.

انتهای پیام//ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول