اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم بید تأکید کرد

تحقق اهداف سند چشم‌انداز با حمایت از تولید ملی

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم بید گفت: در ادامه پیام محوری سال 90 نامگذاری سال 91 به عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی ضامن تحقق اهداف سند چشم‌انداز 20 ساله کشور است.

تحقق اهداف سند چشم‌انداز با حمایت از تولید ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمبید، داود ایوبی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این نامگذاری چراغ راهنمایی است که به عنوان نقشه راه، تمام فعالیت‌های اقتصادی را ترسیم می‌کند.

رئیس شورای اداری شهرستان خرم بید اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با به کار گرفتن توطئه‌ها در تمام اشکال آن نتوانسته‌اند اراده آهنین ملت ایران و مسؤلان آنها را در الگوسازی ویژه استکبارستیزی از بین ببرند و به همین علت است که آنها جنگ اقتصادی را نشانه رفته‌اند.

وی ادامه داد: تحریم اقتصادی، فشار مضاعف بر طرف‌های اقتصادی ایران و با ایجاد جو روانی گسترده مبنی بر القای ناکارآمدی اقتصاد اسلامی از نمودهای مبارزه‌طلبی آنها در سال اخیر است.

ایوبی همچنین گفت: بر خلاف تمام تصورات دشمن دولت جمهوری اسلامی با اتکا به منابع قوی اقتصادی و انسانی داخل کشور توانسته این بینش خطرناک را از جامعه دور کند اما برای ادامه این روند استقلال اقتصادی و تأکید بر آن ضروری و لازم است.

رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان خرم بید با تأکید بر اهمیت جلب سرمایه‌گذاران ایرانی و استفاده از کالاهای تولیدی واحدهای داخلی ابراز داشت: اگر آنچه را لازم داریم خود بسازیم و آنچه را که خود می‌سازیم از آن استفاده کنیم، زیر بنای محکمی برای مقابله با دشمنان خواهیم داشت.

فرماندار خرم بید ادامه داد: باید در سال جاری نظام مالی کشور از سرمایه‌گذاران حمایت ویژه کند و تولیدکنندگان سعی وافر در افزایش کیفیت تولیدات خود را داشته باشند، ضمن اینکه فعالیت‌های گسترده فرهنگی برای معرفی و القای اهمیت استفاده از کالای ایرانی در افزایش ثروت ملی و ایجاد اشتغال، کارآفرینی از طرف رسانه‌های جمعی اطلاع رسانی شود.

به گزارش فارس، سال 91 توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول