اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راه بومهن ـ رودهن:

محور هراز ترمیم می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی بومهن ـ رودهن از ترمیم آسفالت محور پرتردد هراز برای تسهیل در مسافرت‏های نوروزی سال 91 خبر داد.

محور هراز ترمیم می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، مهدی قلی‏زاده پیش از ظهر امروز در نشست ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان دماوند که با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: از آنجایی که لکه‏گیری راه از جمله وظایف ذاتی اداره راه و شهرسازی محسوب می‏شود، این اقدام را در ردیف امور اجرایی بیان نمی‏کنیم.

وی ادامه داد: اما به هر روی، مجموعه خدوم اداره راه و شهرسازی بومهن ـ رودهن هفته گذشته نزدیک به 50 تن آسفالت گرم را از منطقه ورامین و پاکدشت خریداری کرد.

قلی‏زاده اضافه کرد: علاوه بر لکه‏گیری مسیر محور هراز، اجرای طرح‏های آسفالت‏ریزی هندسی نیز در دستور کار قرار گرفت و مراحل عملیاتی خود را آغاز کرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی بومهن ـ رودهن افزود: با اجرای طرح‏های آسفالت‏ریزی امیدواریم تا دستکم تا میزان 90 درصد از مشکلات موجود در مسیر محور هراز برطرف و رضایت‏مندی مردم منطقه و سایر نقاط کشور حاصل شود.

وی با بیان اینکه ظواهر موجود از بهاری پربارش خبر می‏دهد، گفت: بر اساس اطلاعات درازمدت ارائه شده سازمان هواشناسی، به نظر می‏رسد استان تهران و اغلب نقاط کشور شاهد بهاری پربارش به ویژه در ایام نوروز باشند.

قلی‏زاده ادامه داد: از این رو، موضوع اسکان اضطراری علاوه بر اسکان دائمی باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان دماوند و بخش مرکزی تهران قرار گیرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی بومهن ـ رودهن خواستار تجهیز مراکز اسکان اضطراری راه‏های شرق استان تهران شد و افزود: مجموعه اداره راه و شهرسازی بومهن ـ رودهن از امکاناتی برای ارائه خدمات در مواقع بروز بارش در قالب اسکان اضطراری برخوردار است.

وی ادامه داد: با توجه به این پیش‏بینی کارشناسان حوزه هواشناسی، امکانات ضروری کنونی برای ارائه خدمات شایسته به مردم در هنگام بارش برف و باران احتمالی مناسب نیست و نیازمند تجهیز و مساعدت بیشتر مسئولان امر هستیم.

قلی‏زاده اضافه کرد: از دیگر ملزومات مراکز اسکان اضطراری مستقر در مسیر هراز، وجود میزان کافی از سوخت برای ایجاد گرمایشی مناسب در این مراکز است.

رئیس اداره راه و شهرسازی بومهن ـ رودهن افزود: البته پیش از این به واسطه مساعدت مسئولان امر، نزدیک به 60 هزار لیتر سوخت یارانه‏ای برای امور گرمایشی در اختیار اداره راه و شهرسازی بومهن ـ رودهن قرار گرفته است؛ اما آن میزان از سوخت پاسخگوی نیاز این نهاد نیست.

وی از فعال‏سازی ستاد استقبال از مسافران نوروزی در اداره راه و شهرسازی بومهن ـ رودهن خبر داد و افزود: چندی پیش ستاد استقبال از مسافران نوروزی در این اداره تشکیل و تمهیداتی برای ورود همراه با خدمات بهتر به مردم به فصل بهار در نظر گرفته شد.

قلی‏زاده ادامه داد: اموری نظیر مرمت تابلو و علائم رانندگی فرسوده بر اثر بارش نزولات آسمانی، اجرای طرح‏های لکه‏گیری و آسفالت هندسی محور هراز، پاک‏سازی برف‏های حواشی جاده، نصب بنرهای راهنمایی و رانندگی و استقرار گشت‏های راهداری در دستور کار اداره راه و شهرسازی بومهن ـ رودهن قرار گرفت.

رئیس اداره راه و شهرسازی بومهن ـ رودهن در پایان از آمادگی کامل این نهاد برای ارائه خدمات شایسته به مردم شریف شهرستان دماوند و بخش مرکزی تهران در بهار امسال خبر داد.

انتهای پیام/ح10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول