اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی اردل خبر داد

راه‌اندازی 2 پایگاه امدادرسانی به مسافران نوروزی در اردل

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی اردل از راه‌اندازی دو پایگاه امدادرسانی به مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد.

راه‌اندازی 2 پایگاه امدادرسانی به مسافران نوروزی در اردل

مراد کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: به ‌منظور معرفی شهرستان اردل و جاذبه‌های طبیعی، گردشگری و تاریخی آن حدود 3 هزار بروشور و اطلاعیه از اصناف فعال این شهرستان برای آگاهی گردشگران تهیه شده است.

وی افزود: دو پایگاه ثابت جمعیت هلال احمر نیز با عنوان راهنمای مسافران نوروزی کار راهنمایی مسافران نوروزی را در ایام نوروز به عهده خواهد داشت.

کریمی از تجهیز 30 کلاس درس در این شهرستان به امکانات لازم برای اسکان و پذیرایی مسافران نوروزی خبر داد و افزود: با هماهنگی‌های به‌‌عمل آمده با برخی ادارات این شهرستان از فضاها و نمازخانه‌های آنان نیز برای اسکان مسافران استفاده خواهد شد.

بخشدار مرکزی اردل از آمادگی کامل اصناف این شهرستان با ایجاد اصناف کشیک برای سرویس‌دهی شبانه‌روزی به هموطنان در ایام نوروز خبر داد و گفت: اصناف فصلی در این شهرستان نیز برای ارائه محصولات محلی و صنایع دستی خود به گردشگران، از آمادگی لازم برخوردار هستند.

وی با اشاره به مناطق گردشگری این شهرستان، گفت: چشمه سرداب رستم‌آباد، چشمه مولای آلیکوه دیناران، وجود بارگاه‌ متبرک امامزادگان، مناطق بکر و دیدنی حاشیه رودخانه کارون از جمله این مناطق گردشگری محسوب می‎شود.

کریمی از کاهش 60 درصدی ورود گردشگر به این شهرستان در سال گذشته خبر داد و گفت: بازسازی محور شهرکرد ـ اردل ـ ایذه از مهمترین علل کاهش ورود مسافر به این شهرستان است.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول