اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه‌ای با حضور استاندار قم

ستاد تسهیلات نوروزی در قم آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: ستاد تسهیلات نوروزی در قم همزمان با آغاز تعطیلات کار خود را آغاز کرد.

ستاد تسهیلات نوروزی در قم آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، ستاد تسهیلات زائران و مسافران نوروزی با راه‌اندازی 13 کمیته در استانداری قم امروز همزمان با فرا رسیدن تعطیلات ایام نوروز آغاز به کار کرد.

در این مراسم که با حضور استاندار قم برگزار شد، مسئولان کمیته‌های مختلف حضور بهم رسانده و گزارشی از اقدامات انجام شده و در حال انجام ارائه کردند.

استاندار قم در این جلسه خواستار اجرای برنامه‌های منظم و هماهنگ شد و عنوان کرد: تمام برنامه‌ریزی‌ها بر آن است تا بهترین استقبال از زائران و مسافران نوروزی انجام شود و دستگاه‌های دولتی در این راستا نقش موثری خواهند داشت.

هماهنگی دستگاه‌ها، ارائه خدمات مطلوب به زائران و مسافران در بخش‌های اسکان، حمل و نقل، رفع نیازهای فرهنگی و ... از جمله خواسته‌های استاندار قم به منظور رفاه حال مسافران به قم بود.

استاندار قم در حاشیه این مراسم که بدون حضور یکی از مسئولین کمیته‌ها برگزار شد با جدیت خواستار حضور و مشارکت مسئولان دستگاه‌های دولتی در ارائه خدمات نوروزی به مجاوران و مسافران شد.

کمیته‌های تبلیغات و نظارت بر اماکن فرهنگی و مذهبی، فرهنگی، اطلاع‌رسانی، خدمات شهری، امنیت، پشتیبانی و مالی، بهداشت، اسکان، تنظیم بازار و ... در ایام تعطیلات نوروزی فعالیت خواهند داشت.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول