اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر:

اجرای طرح امنیت نوروزی جاده‌های استان بوشهر آغاز شد

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر از آغاز طرح امنیت نوروزی جاده‌های استان بوشهر از صبح امروز خبر داد.

اجرای طرح امنیت نوروزی جاده‌های استان بوشهر آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر رضا محمدی‌یگانه صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه استان بوشهر از استان‌های گردشگر در ایام نوروز است نیروی انتظامی نیز وظیفه مهمی در تامین امنیت و آرامش مسافران و مردم بوشهر دارد.

وی افزود: تلاش ما این بوده که با ایستگاه سیار پلیس در جاده‌ها و برخی شهرها و استقرار نیروها، برخورد با جرم و دستگیری مجرمان را انجام می‌دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: امسال با کمتر شدن ایستگاه‌های سیار پلیس از گشت‌های سیار، موتور سوار و ماشین‌سوار در نقاط مختلف استفاده می‌کنیم اما این به این معنی نیست که ایستگاه پلیس نداشته باشیم.

محمدی‌یگانه افزود: 75 درصد پلیس‌های تخصصی آگاهی، امنیت، کارکنان مواد مخدر، در قالب گشت‌های انتظامی و نامحسوس در مناطق جرم‌خیز حضور می‌یابند و اقدام به دستگیری مجرمان می‌کنند.

وی بیان داشت: در پلیس راه و راهور تلاش شده پشتیبانی خوب از نظر لجستیکی از این معاونت صورت گیرد و به همان اندازه که این معاونت از امکانات خودرویی برخوردار باشد به همان اندازه نیز به آنان کمک می‌کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر تاکید کرد: هیچگونه ترحمی در اجرای قانون راهور نمی‌کنیم چرا که در غیر این صورت ممکن است ظلمی به خود مسافران باشد.

محمدی‌یگانه اضافه کرد: در ایستگاه‌های شهید صلاحی، شهید مصطفی خمینی و شهید موسوی در محورهای مختلف استان بوشهر کار اطلاع‌رسانی با اهدای بسته‌های فرهنگی که شامل هشدارهای انتظامی بوده به مسافران انجام می‌شود.

وی گفت: دو ایستگاه هم در محور بوشهر به کازرون تدارک دیده شده تا رانندگانی که خسته هستند در این ایستگاه‌ها استراحت کنند و پس از استراحت ادامه مسیر دهند.

فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: نیروی انتظامی استان بوشهر سال گذشته در تامین امنیت نوروزی رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص داده بود و امسال نیز تلاش می‌کنیم همین رتبه را کسب کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر از آغاز طرح امنیت نوروزی جاده‌های استان بوشهر از صبح امروز خبر داد و گفت: تعداد حضور ماموران ناجا و راهور به تناسب حضور گردشگران در نقاط مختلف تغییر می‌کند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول