اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل حمل و نقل خراسان شمالی خبر داد

ساماندهی 45 هزار ظرفیت نوروزی حمل و نقل در خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان شمالی از ساماندهی 45 هزار صندلی سیستم حمل و نقل عمومی برای ایام نوروز خبر داد.

ساماندهی 45 هزار ظرفیت نوروزی حمل و نقل در خراسان شمالی

سعید سبحانی ظهر امروز در حاشیه برگزاری مانور ستاد دائمی تسهیلات سفرهای نوروزی خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: این تعداد صندلی در قالب 2 هزار و 500 دستگاه وسیله نقلیه عمومی شامل اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه ساماندهی شده است.

وی بیشترین جابه‌جایی مسافر در ایام نوروز را به مشهد و تهران عنوان کرد و گفت: امسال برای تسهیل در استفاده شهروندان از سیستم حمل و نقل فروش اینترنتی از 23 بهمن به اجرا در آمده که همچنان ادامه دارد.

سبحانی از رزرو 4 هزار و 850 مسافر در این استان برای مقاصد مختلف به شیوه اینترنتی خبر داد.

وی اظهار داشت: مسافران نوروزی که متقاضی سفر با ناوگان اتوبوسی استان هستند با مراجعه به سایت مرکزی www.rmto.ir می‌توانند نسبت به پیش خرید بلیت در ایام نوروز اقدام کنند.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان شمالی با بیان اینکه تمام آمادگی‌ها برای خدمات‌دهی به زائران و مسافران برای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی در استان فراهم شده است، گفت: اکیپ‌هایی نیز از سوی سازمان حمل و نقل و پایانه‌های استان برای استقرار در پایانه‌ها پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/و۳۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول