اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور ایمنی مسافران نوروزی صورت می‌گیرد

استقرار 80 نیروی آتش‌نشان اصفهان در مکان‌های اسکان نوروزی

خبرگزاری فارس: معاون عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در ایام نوروز حدود 80 نفر از نیرو‌های آتش‌نشانی برای ایمنی مسافران در سطح شهرستان اصفهان و در مکان‌های اسکان مسافران نوروزی مستقر هستند.

استقرار 80 نیروی آتش‌نشان اصفهان در مکان‌های اسکان نوروزی

علی مرادمند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: تمامی تمهیدات مورد نیاز توسط سازمان آتش‌نشانی برای ایمنی اصفهان در ایام نوروز به کار گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری نظریه رئیس ستاد نوروزی شهرستان اصفهان حذف چادر‌خوابی در ایام نوروز بوده است، اضافه کرد: بر این اساس و به منظور تأمین ایمنی مسافران در ایام نوروز این افراد باید در مکان‌های سرپوشیده موجود در سطح شهر اسکان پیدا کنند.

معاون عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در راستای این موضوع بیش از 27 نفر از نیرو‌های آتش‌نشانی اصفهان در ایام نوروز در پارک‌های فدک و غدیر مستقر هستند.

وی با اشاره به اینکه هم‌چنین بیش از هشت دستگاه موتورسیکلت و پنج دستگاه خودروی عملیاتی برای ایمنی مسافران نوروزی در این پارک‌ها مستقر هستند، ادامه داد: حدود 53 نفر از نیرو‌های آتش‌نشانی نیز در 10 موقعیت سرپوشیده در سطح شهر در ایام نوروز فعالیت می‌کنند.

مرادمند تأکید کرد: هم‌چنین یک دستگاه خودروی عملیاتی و چهار نفر نیرو برای هر موقعیت در نظر گرفته شده است و در مجموع حدود 80 نفر از نیرو‌های آتش نشانی برای ایمنی مسافران در ایام نوروز در سطح شهرستان اصفهان و در مکان‌های اسکان مسافران نوروزی مستقر هستند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 15 دستگاه خودروی اطفائیه نیز در ایام نوروز در اصفهان استقرار می‌یابد، افزود: در ایام نوروز 91 نیرو‌های آتش‌نشانی و خودرو‌های مستقر در سطح شهر نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش می‌یابد.

معاون عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: 10 نفر از نیرو‌های آتش‌نشانی اصفهان نیز در زمینه مباحث امداد کوهستان و هشت نفر نیروی غواص در موقعیت‌های زاینده‌رود، باغ پرندگان و پل خواجو در ایام نوروز فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 20 نفر از فرماندهان نیرو‌های عملیاتی در ایام نوروز به صورت آماده‌باش هستند، اظهار داشت: با توجه به اقدامات صورت گرفته توسط این سازمان در راستای ایمنی اصفهان و مسافران در ایام نوروز، پیش‌بینی می‌شود که کم‌ترین حوادث و آتش‌سوزی‌ها در ایام نوروز 91 در سطح شهرستان اصفهان وجود داشته باشد.

انتهای پیام/صا10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول