اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری نیکشهر:

تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی اندیشیده شده است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری نیکشهر گفت: تمام تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی در شهرستان نیکشهر اندیشیده شده است.

تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی اندیشیده شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از نیکشهر مهدی سرحدی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نیکشهر اظهار داشت: برای استقبال از مسافران نوروزی، یک باب مدرسه و فضاهای پارک سطح شهر و میادین برای اسکان آنان آماده شده است.

وی افزود: توسط شهرداری نیز سطح شهر و فضاسازی و زیباسازی انجام شده که امیدواریم استقبال مسافران نوروزی از این شهرستان نسبت به سال گذشته به دو برابر افزایش یابد.

سرپرست فرمانداری نیکشهر بیان کرد: با توجه به اینکه سال گذشته 18 هزار نفر مسافر از شهرستان نیکشهر دیدن کردند در سال جدید نیز با بازگشایی مسیر ترانزیتی و آمادگی مسئولان برای استقبال این آمار به دو برابر برسد.

سرحدی خاطر نشان کرد: مناطق گردشگری و آبشارهای پر آب، باغات میوه‌های گرمسیری و رودخانه‌های پر آب و آثار باستانی چند هزار ساله برای بازدید عموم مسافران نوروزی آماده است.

وی گفت: میوه شب عید هم با قیمت مناسب آماده توزیع است و بازرسان در طول نوروز بر قیمت‌های بازار نظارت کافی خواهند داشت.

سرپرست فرمانداری نیکشهر از تمامی مسئولان خواست به طرح‌های نیمه تمام توجه جدی برای اتمام آنها داشته باشند و برای جذب اعتبارات طرح‌ها و پروژه‌های سال 90 که تاکنون آغاز نشده، اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه گفت: در استان 10 هزار شغل توسط کمیته امداد ایجاد شده که در شهرستان نیکشهر در بحث اشتغال پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم.

محسن مسعودیان‌راد افزود: در جشن نیکوکاری امسال، یک میلیارد تومان جمع‌آوری شد که رتبه دوم کشوری را کسب کردیم.

وی ساخت 110 واحد مسکن محرومان در نیکشهر هر کدام با 10 میلیون تومان اعتبار را یکی از اقدامات شاخص کمیته امداد در نیکشهر عنوان کرد.

مولوی عبدالله وحیدی‌فر امام جمعه اهل سنت و حجت‌الاسلام احمد لطفیان سرگزی امام جمعه نیکشهر هم طی سخنانی از حضور مردم در انتخابات و خلق حماسه‌ای دیگر تقدیر کردند و توجه دولتمردان به این شهرستان محروم را خواستار شدند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول